مدافع فرانسوی آرسنال فرصت استراحت به دست آورد

مدافع فرانسوی آرسنال فرصت استراحت به دست آورد

پایگاه خبری فوتبالی- ویلیام سالیبا بعد از این‌که یک فصل پرفشار را پشت سر گذاشت، حالا آماده می‌شود تا سرانجام به استراحت بپردازد.

به گزارش فوتبالی، ویلیام سالیبا، مدافع فرانسوی باشگاه آرسنال در این فصل یک رکورد باورنکردنی ثبت کرد. او در هر 38 مسابقه آرسنال در طول این فصل به صورت کامل در تمامی دقایق بازی کرد و حتی 1 دقیقه را هم به دلیل مصدومیت، محرومیت یا استراحت از دست نداد. این رکورد فوق‌العاده باعث شد تحسین کارشناسان فوتبال انگلیس، از جمله ریو فردیناند برانگیخته شود.

او در یورو 2024 نیز به همین شکل بازی کرد. سالیبا که یکی از مهره‌های اصلی خط دفاعی خروس‌ها بود، در کنار دایوت اوپامکانو سد مستحکمی در برابر تیم‌های اروپایی ساخت. او در تمام دقایق در یورو 2024 هم بازی کرد و در تمامی بازی‌ها به صورت ثابت در ترکیب اصلی حضور داشت. فرانسه تا پیش از دیدار نیمه نهایی مقابل اسپانیا، هیچ گلی در جریان مسابقه دریافت نکرد که نشان از آمادگی بالای مدافعین این تیم داشت.

اما با شکست در برابر اسپانیا، حالا سالیبا این فرصت را دارد تا چند هفته‌ای به استراحت و ریکاوری بپردازد. او فصل سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشت و اگر به خوبی استراحت نکند، ممکن است دچار مصدومیت‌های شدید شود. باید دید آیا این بازیکن به همراه آرسنال به اردوی پیش‌فصل سفر می‌کند یا میکل آرتتا چند هفته استراحت برای او در نظر می‌گیرد؟

میکل آرتتا اگر می‌خواهد در فصل جدید بار دیگر برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس رقابت کند، نیاز مبرمی به حضور این بازیکن دارد.

1428