پیروزی شیرین توپچی‌ها در شب درخشش تعویض طلایی آرتتا

پیروزی شیرین توپچی‌ها در شب درخشش تعویض طلایی آرتتا

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدارهای هفته دوم رقابت‎‌های لیگ برتر انگلیس، استون ویلا در حالی که میزبان آرسنال بود، با 2 گل مقابل نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، دو تیم استون ویلا و آرسنال در ورزشگاه ویلا پارک شهر بیرمنگام در مقابل همدیگر قرار گرفتند که در نهایت توپچی‌های شهر لندن موفق شدند با دو گل از سد حریف سرسخت خود عبور کنند. 

در نیمه نخست، بازی کم‌تلاطم و کم‌موقعیت دنبال شد. تلاش‌های دو تیم برای رسیدن به گل و خلق موقعیت هیچ ثمر نداشت و دو تیم علی‌رغم این‌که نتوانستند گلزنی کنند، حتی موقعیت چندانی هم روی دروازه‌ها خلق نکردند تا 45 دقیقه نخست بازی، با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

اما نیمه دوم پرهیجان‌تر بود. داوید رایا، سنگربان اسپانیایی آرسنال یک دبل سیو فوق‌العاده از خود به جای گذاشت و بازیکنان استون ویلا را دو مرتبه در یک صحنه در رسیدن به گل ناکام گذاشت. بی‌شک این دبل سیو از سوی داوید رایا یکی از صحنه‌های مانگار فصل جاری لیگ برتر انگلیس خواهد شد.

در ادامه مسابقه، لئوناردو تروسار که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود، توانست گل اول بازی را به ثمر برساند و قفل دروازه‌ها را شکست. در دقیقخ 77 مسابقه، توماس پارتی پاس بوکایو ساکا را تبدیل به گل کرد و اختلاف را به دو گل رساند. حالا آرسنال با این پیروزی تبدیل به یکی از تیم‌های 6 امتیازی لیگ برتر انگلیس شد. استون ویلا هم پس از پیروزی در هفته اول، حالا نخستین شکست این فصل خود را تجربه کرد.

1428