آیا آرسنال مهاجم جدید می‌خرد؟

آیا آرسنال مهاجم جدید می‌خرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی آرسنال درباره سیاست های این باشگاه در زمان باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات تابستانی با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، توپچی ها در تابستان با تلاش زیاد موفق شدند ریکاردو کالافیوری را از بولونیا با 42 میلیون یورو بخرد و انتظار می رود تا قبل از بسته شدن پنجره، آن ها میکل مرینو را از رئال سوسیداد بخرند. اما یکی از پست هایی که هواداران آرسنال امیدوار به دیدن یک بازیکن جدید بودند، مهاجم بود. در حال حاضر، گابریل ژسوس و ادی انکتیا تنها مهاجمان تخصصی آرسنال هستند و البته کای هاورتز نیز در آن پست می تواند بازی کند. 

آرتتا به تاک اسپورت گفت: "من به کای هاورتز و گابریل ژسوس اعتماد کامل دارم. لئاندرو تروسارد هم می تواند در آن پست بازی کند. پس ما بازیکنانی با کیفیت ها و ویژگی های متفاوت در آن پست داریم و بهترین کار این است که باعث پیشرفت و بهتر شدن آن ها شویم. آن ها به اندازه کافی خوب هستند و قرار است روی آن ها تمرکز کنیم."

با صحبت های آرتتا، به نظر می رسد آرسنال بعد از خرید میکل مرینو، دیگر فعالیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نداشته باشد. توپچی ها در هفته اول با حساب 2-0 از سد ولورهمپتون گذشتند.

4416