احساس ناامیدی و پوچی اسطوره رئال مادرید پس از حذف از یورو 2024

احساس ناامیدی و پوچی اسطوره رئال مادرید پس از حذف از یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی- تونی کروس پس از شکست مقابل تیم ملی اسپانیا و حذف از رقابت‌های یورو 2024، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و حالا اعلام کرده است که احساس ناامیدی و پوچی دارد.

به گزارش فوتبالی، گل دقایق پایانی میکل مرینو به تیم ملی آلمان، امضایی بود بر حکم بازنشستگی تونی کروس از دنیای فوتبال. ستاره آلمانی سابق رئال مادرید، در هفته‌های پایانی فصل گذشته اعلام کرد که این آخرین فصل بازی او خواهد بود و می‌خواهد پس از پایان رقابت‌های یورو 2024 از دنیای فوتبال خداحافظی کند. او امید زیادی داشت تا با قهرمانی در یک تورنمنت مهم خداحافظی کند، اما این اتفاق رقم نخورد تا کروس در شبی تلخ کفش‌هایش را بیاویزد.

تونی کروس پس از مدت‌ها دوری با دعوت یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان تیم ملی به بازی‌های ملی بازگشت و می‌خواست پس از سال‌ها مانشافت را به قهرمانی در تورنمنتی مهم برساند. عملکرد او در این جام قابل ستایش بود. تونی کروس با پاس‌های دقیق خود نبض بازی را برای آلمان در اختیار گرفت و باعث شد تا آلمان پس از مدت‌ها به مرحله یک چهارم نهایی یک رقابت مهم برسد.

با این حال، او پس از شکست در برابر تیم ملی اسپانیا احساس ناامیدی و پوچی دارد، چرا که امید زیادی داشت بتواند در یوروی خانگی قهرمانی را در کنار مردم کشورش جشن بگیرد. او در این خصوص گفت: «احساس پوچی دارم. آخرین باری که چنین احساسی داشتم، پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپای سال 2012 بود.»

تونی کروس در سال 2012 در فینال لیگ قهرمانان با بایرن مونیخ مقابل چلسی شکست خورد و دستش از جام کوتاه ماند. 

 1428