واکنش سرمربی تیم ملی اسپانیا به مقایسه ستاره جوان تیمش با کیلیان امباپه

واکنش سرمربی تیم ملی اسپانیا به مقایسه ستاره جوان تیمش با کیلیان امباپه

پایگاه خبری فوتبالی- لوییس دلا فوئنته در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل تیم ملی فرانسه در مرحله نیمه نهایی یورو 2024، نسبت به مقایسه نیکو ویلیامز با کیلیان امباپه واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 22:30 در مرحله نیمه نهایی یورو 2024، دو تیم ملی اسپانیا و فرانسه در دیداری حساس به مصاف همدیگر خواهند رفت تا تکلیف نخستین تیم فینالیست این مسابقات مشخص شود. این مسابقه در شهر مونیخ از ایالت باواریا و با قضاوت اسلاوکو وینچیچ، داور اهل اسلوونی برگزار خواهد شد.

به زعم خیلی از کارشناسان، وینگرهای دو تیم نقش تاثیرگذاری در نتیجه این مسابقه خواهند داشت. هر دو تیم در حملات به وینگرهای خود تکیه می‌کنند و این بازیکنان نقشه‌های هجومی تیم‌هایشان را طراحی می‌کنند. در تیم ملی فرانسه، عثمان دمبله و کیلیان امباپه همچون گذشته زوج خط حمله را تشکیل می‌دهند، دو بازیکنی که سریع و تکنیکی هستند. در تیم ملی اسپانیا نیز لامین یامال و نیکو ویلیامز، دو ستاره جوان و نوظهور فوتبال اسپانیا مهره‌های اصلی تیم در خط حمله هستند.

حالا خیلی از بینندگان منتظرند تا تقابل این بازیکنان با همدیگر را ببینند. لوییس دلا فوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از بازی، در خصوص مقایسه نیکو ویلیامز با کیلیان امباپه گفت: «هر دو بازیکن فوق‌العاده هستند، اما من بازیکن خودم را انتخاب می‌کنم.»

او در ادامه صحبت‌هایش در خصوص نقش امباپه گفت: «او بازیکن غیرقابل پیش‌بینی است، او حتی اگر به صورت کامل هم آماده نباشد، می‌تواند دردسرساز شود. امباپه می‌تواند در یک لحظه و با یک ضربه همه چیز را عوض کند.»

1428