لوئیس دلافوئنته، کار بزرگ آراگونس فقید را تکرار می‌کند؟

لوئیس دلافوئنته، کار بزرگ آراگونس فقید را تکرار می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- لوییس دلا فوئنته، آیا موفق می‌شود کار بزرگ لوییس آراگونس فقید را تکرار کند یا باز هم اسپانیا دستش از جام کوتاه می‌ماند؟

به گزارش فوتبالی، روز جمعه تب فوتبال در اروپا به اوج خود خواهد رسید. فوتبال‌دوستان در قاره سبز و در دیگر نقاط کره خاکی، شاهد دو دیدار حساس و دیدنی خواهند بود. جایی که اسپانیا و آلمان به مصاف همدیگر خواهند رفت و در بازی بعدی، تیم‌های پرمهره فرانسه و پرتغال در برابر همدیگر قرار می‌گیرند.

اسپانیا در قامت یک مدعی واقعی قهرمانی در این رقابت‌ها ظاهر شدند. آن‌ها در گام نخست مقتدرانه تیم سوم جام جهانی 2022 قطر، یعنی تیم ملی کرواسی را شکست دادند و با 3 گل از سد این تیم عبور کردند. در بازی دوم هم با یک نمایش قاطع و در بازی‌ای یک‌طرفه، مدافع عنوان قهرمانی، یعنی ایتالیا را مغلوب خود ساختند و در بازی آخر مرحله گروهی نیز با بازیکنان نیمکت‌نشین خود آلبانی را از پیش رو برداشتند.

شاگردان لوییس دلافوئنته، در مرحله یک هشتم نهایی در برابر تیم ملی گرجستان هم فرم ایده‌آل خود را حفظ کردند و با 4 گل حریف خود را شکست دادند تا هواداران این تیم به قهرمانی امیدوار شوند.

حالا هواداران تیم ملی اسپانیا امید زیادی دارند تا لوییس دلافوئنته، خاطرات لوییس آراگونس فقید را برایشان تکرار کند. آراگونس در یورو 2008 توانست به طلسم جام نگرفتن‌های تیم ملی اسپانیا پایان داد و عصر طلایی لاروخا را آغاز کرد. باید دید آیا دلافوئنته می‌تواند دست به همچین کار بزرگی بزند یا خیر؟

1428