حمایت سرمربی تیم ملی اسپانیا از ستاره خط هافبک خود

حمایت سرمربی تیم ملی اسپانیا از ستاره خط هافبک خود

پایگاه خبری فوتبالی- پس از پیروزی دلچسب و مقتدرانه اسپانیا در برابر کرواسی، لوئیس دلا فوئنته، فابیان روئیز را که جایزه برترین بازیکن زمین را نیز کسب کرد، مورد تمجید قرار داد و او را به شدت قدرنادیده دانست.

به گزارش فوتبالی، در روز دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ آلمان، اسپانیا و کرواسی به مصاف یکدیگر رفتند و لاروخا توانست با برتری ۳ گله از صد کروات‌ها گذر کند تا راه صعود را هموارتر از سایر همگروهی‌های خود ببیند.

علی‌رغم عملکرد خوب لامینه یامال، اونای سیمون، پدری و سایر بازیکنان اسپانیا، جایزه برترین بازیکن زمین از آن ستاره‌ی ۲۸ ساله باشگاه پاریسن ژرمن شد. فابیان روئیز که چند ماه پیش، شاید کسی انتظار حضور ثابت او در تیم ملی را هم نداشت، در این بازی با ثبت ۱ گل و ۱ پاس گل، پررنگ‌ترین نقش را در برد محکم اسپانیا ایفا کرد و توانست تمجید همگان را به همراه داشته باشد.

وقتی در کنفرانس خبری پس از بازی از لوئیس دلافوئنته در رابطه با بازیکنان او سوال شد، او به طرز عجیبی از فابیان روئیز تمجید کرد و او را آندرریتد دانست:«او (فابیان روئیز) اگر در کشور دیگری به دنیا می‌آمد و اسم او به نحو دیگری تلفظ می‌شد، تمام مردم درباره او صحبت می‌کردند و رسانه‌ها را به خود مشغول می‌کرد. به من اعتماد کنید؛ او به شدت دست کم گرفته شده است.»

فابیان روئیز، هافبک ۲۸ ساله پاریسن ژرمن، که از ناپولی خریداری شد، یک سوپرایز ویژه برای طرفداران اسپانیا در یورو بوده است و باید منتظر ماند و دید آیا این عملکرد درخشان را تا انتهای یورو هم حفظ خواهد کرد.

۱۴۲۸