هیچ تیمی بهتر از ما در یورو 2024 وجود ندارد

هیچ تیمی بهتر از ما در یورو 2024 وجود ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - لوییس دلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از پیروزی تیمش مقابل تیم ملی ایتالیا به طور مشخصی اعتماد به نفس بالایی به دست آورده است.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته در دور دوم مرحله گروهی رقابت های یورو 2024، تیم ملی اسپانیا به مصاف تیم ملی ایتالیا رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. دلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از پایان این بازی گفت:" در یورو 2024، هیچ تیمی بهتر از ما نیست. البته این به معنای آن نیست که تنبلی کنیم بلکه باید همچنان به سختی کار کنیم. باید سطح خودمان را حفظ کنیم و آن را به طور ثابت ادامه بدهیم. در کار خود باید پیشرفت کنیم."

دلافوئنته در ادامه افزود:" این بهترین بازی اسپانیا با هدایت من بود. سال گذشته هم در لیگ ملت ها موفق شدیم ایتالیا را شکست بدهیم اما در این بازی بسیار منسجم تر از پارسال عمل کردیم. فوتبال اسپانیا فوق العاده است و هرگز از آن خسته نمی شوم. به نظرم در دنیا بهترین هستیم. ظرفیت تیم من را دیدید. این تیم توانست تیم درجه یکی مثل ایتالیا را شکست بدهد. شاید این طور به نظر برسد که ایتالیایی ها بد بازی کردند اما این ما بودیم که عالی بازی کردیم. فراموش نکنید که ایتالیا قهرمان دوره قبلی جام ملت های اروپا است."

1471