قابی از چهار بازیکن رئال مادرید که در کشور خودشان فاتح چمپیونزلیگ شدند

قابی از چهار بازیکن رئال مادرید که در کشور خودشان فاتح چمپیونزلیگ شدند

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با داشتن پانزده قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پر افتخار ترین تیم در تاریخ این رقابت ها به حساب می آید.

به گزارش فوتبالی ، مادریدی ها از سال 2014 تاکنون توانسته اند شش بار قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شوند و عملکرد درخشانی در این تورنمنت داشته اند. رئال مادرید در سال 2014، در شهر لیسبون پایتخت کشور پرتغال بود که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. رونالدو به عنوان ستاره پرتغالی رئال مادرید در کشور خودش توانست فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

در سال 2017، فینال در شهر کاردیف پایتخت ولز برگزار می شد. رئال مادرید در آن فینال با نتیجه چهار بر یک یوونتوس را شکست داد. گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید در آن سال در کشور خودش فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد.

در سال 2022، فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه برگزار شد. کریم بنزما به عنوان ستاره فرانسوی رئال مادرید توانست در کشور خودش جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر ببرد.

در سال جاری یعنی سال 2024 هم فینال در شهر لندن پایتخت کشور انگلیس برگزار شد. جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید در کشور خودش قهرمان بازی های لیگ قهرمانان اروپا شد و به جمع ستاره های قبلی رئال مادرید پیوست که در کشور خودشان فاتح چمپیونزلیگ شده بودند.

1470