وینگر انگلیسی منچستریونایتد برای پیشنهاد یوونتوس صبر می‌کند

وینگر انگلیسی منچستریونایتد برای پیشنهاد یوونتوس صبر می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- جیدون سانچو، ستاره مغضوب باشگاه منچستریونایتد پیشنهاداتی که از تیم‌های سوپرلیگ ترکیه و لیگ حرفه‌ای عربستان رسیده بود را رد کرد و منتظر است تا یوونتوس برای جذبش اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، جیدون سانچو در لیست فروش باشگاه منچستریونایتد حضور دارد. این ستاره که با امیدهای زیادی از بروسیا دورتموند به منچستریونایتد پیوسته بود، نتوانست در جمع شیاطین سرخ در حد انتظار ظاهر شود. او پس از آن‌که با اریک تن هاگ، سرمربی هلندی منچستریونایتد به مشکل خورد، حاضر نشد در رسانه‌ها از این مربی عذرخواهی کند و تصمیم گرفت این باشگاه را به صورت موقت و قرضی ترک کند.

اما حالا با ماندن اریک تن هاگ، به نظر می‌رسد که او باید برای همیشه قرمزهای شهر منچستر را ترک کند. هرچند که گفته می‌شد حتی اگر تن هاگ از منچستریونایتد جدا شود هم مدیران این باشگاه دیگر نمی‌خواهند سانچو در تیم بماند. حالا این ستاره انگلیسی پیشنهاداتی دریافت کرده است که در حال بررسی آن‌ها است.

بروسیا دورتموند، که زمستان امسال این ستاره را به صورت قرضی جذب کرده بود توانایی مالی خرید دائمی و قطعی او را ندارد. بارسلونا هم نیکو ویلیامز را در اولویت قرار داده و دیگر به دنبال جیدون سانچو نیست. همچنان نام یوونتوس در میان مشتریان این بازیکن دیده می‌شود. در چند روز اخیر الاهلی عربستان نیز به این بازیکن ابراز علاقه کرد.

به گزارش آلفردو پدولا، جیدون سانچو تصمیمی برای رفتن به لیگ عربستان یا ترکیه ندارد و می‌خواهد برای یوونتوس منتظر بماند. او سعی دارد تا خودش را در سطح اول فوتبال اروپا نگه دارد.

1428