آمادگی وینگر 24 ساله اسپانیا برای کمک به هم‌تیمی جوانش

آمادگی وینگر 24 ساله اسپانیا برای کمک به هم‌تیمی جوانش

پایگاه خبری فوتبالی- فران تورس که با حضور دو وینگر جوان تیم ملی اسپانیا در یورو 2024 فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورد، اعلام کرد ستاره 16 ساله اسپانیا، یعنی لامین یامال در زمین فوتبال نیازی به نصیحت او ندارد.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های یورو 2024 شاهد درخشش دو جوان اسپانیایی بود. لامین یامال و نیکو ویلیامز که در مجموع 37 سال سن دارند، توانستند خط دفاعی تیم‌های اروپایی را با دردسرهای زیادی مواجه کنند و نقش تاثیرگذاری در موفقیت‌های لاروخا تا به اینجای کار داشته‌اند. این دو بازیکن در بازی آخر تیم ملی اسپانیا مقابل آلمان نیز نقش اصلی را در طراحی حملات تیم لوییس دلا فوئنته ایفا کردند و یامال پاس گل اول ماتادورها را در این مسابقه حساس به دنی اولمو داد.

درخشش این دو بازیکن باعث شده تا دیگر وینگرهای اسپانیایی فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورند. فران تورس و میکل اویارزابال که در یورو 2020 و جام جهانی 2022 فرصت زیادی برای بازی کردن به دست می‌آوردند، حالا تبدیل به گزینه‌های نیمکت‌نشین شده‌اند. 

فران تورس، در آخرین مصاحبه خود درباره لامین یامال گفت: «یامال در زمین فوتبال نیازی به نصیحت و مشاوره ندارد، اما اگر بخواهد می‌توانم در خصوص مسائل خارج از زمین فوتبال به او کمک کنم.»

در صورتی که نیکو ویلیامز به بارسلونا بپیوندد، احتمالا فران تورس در عرصه باشگاهی نیز زمان زیادی برای بازی به دست نخواهد آورد و باید دید واکنشش به این اتفاق چگونه است. او در یک سال اخیر تلاش زیادی کرده تا به فرم مورد انتظار خود برسد اما هنوز موفق نشده است.

1428