عکس؛ سه بازیکنی که در لاماسیا کنار هم بودند و مقابل والنسیا بازی کردند

عکس؛ سه بازیکنی که در لاماسیا کنار هم بودند و مقابل والنسیا بازی کردند

پایگاه خبری فوتبالی - هانس دیتر فلیک سرمربی آلمانی بارسلونا در اولین بازی خود در لالیگا به عنوان سرمربی بارسلونا نشان داد که می خواهد روی بازیکنان جوان بارسلونا حساب باز کند و از آن ها در ترکیب اصلی خود استفاده خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی که بارسلونا موفق شد در آن با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد، بازیکنانی مثل لامین یامال، پائو کوبارسی و برنال در ترکیب ثابت بارسلونا حضور داشتند. این بازیکنان روزگاری در آکادمی بارسلونا یا همان لاماسیا در کنار هم بازی کرده اند.

در حقیقت در تصویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته است، می بینیم که مارک برنال، لامین یامال و پائو کوبارسی در کنار هم قرار دارند و این تصویر مربوط به آکادمی بارسلونا در سال های قبل یا همان لاماسیا است. این بازیکنان محصول آکادمی بارسلونا هستند که حالا مقابل والنسیا بازی کردند و عملکرد خوبی داشتند و به بارسا کمک کردند تا هر سه امتیاز بازی را در هفته اول لالیگا 2024/25 به دست بیاورد.

باید دید که اوضاع برای این بازیکنان جوان بارسا به چه شکل پیش می رود. آن ها هفده ساله هستند و هنوز زمان زیادی در دوران حرفه ای خود دارند.

1470