استوری مهاجم بیلبائو در مورد رویارویی با یامال

استوری مهاجم بیلبائو در مورد رویارویی با یامال

پایگاه خبری فوتبالی - نیکو ویلیامز و لامین یامال امشب بالاخره با همدیگر ملاقات می کنند اما نه در پیراهن بارسلونا بلکه به عنوان رقیب!

به گزارش فوتبالی، لامین یامال و نیکو ویلیامز زوج خط حمله تیم ملی اسپانیا در یورو 2024 بودند که با حرکاتشان به کابوس خط دفاعی حریفان تبدیل شدند. در حقیقت در طول یورو همه تصور می کردند که انتقال نیکو به بارسا قطعی است و این بازیکن قرار است که زوج نیکو باشد اما مدیران بارسلونا نتوانستند این بازیکن و بیلبائو را برای انتقال راضی کنند و در نهایت توافقات به هم خورد. 

در هر صورت امشب نیکو در مونجوییک بازی خواهد کرد اما نه به عنوان بازیکن بارسلونا. او قطعا یکی از خطرناک ترین مهره ها خواهد بود و هانسی فلیک نیز دقت ویژه ای روی مهارش خواهد داشت.

حالا نیکو به بهانه بازی امشب، تصویری از رویارویی خودش و یامال را بازنشر کرده است. حضور درون زمین برای این دو قطعا خاطرات مسابقات یورو در آلمان را زنده خواهد کرد اما این دو برای پیروزی تیم خودشان تلاش خواهند کرد. بارسلونا به دنبال دومین پیروزی متوالی است در حالی که بیلبائو می خواهد نتایج قابل قبولی در این فصل کسب کند. آنها همیشه رقیب سرسختی برای بارسلونا بوده اند و امشب نیز می خواهند تیم فلیک را آزار بدهند.

4125