هافبک سابق لیورپول و بایرن مونیخ به کادر فنی بارسلونا اضافه خواهد شد

هافبک سابق لیورپول و بایرن مونیخ به کادر فنی بارسلونا اضافه خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- روز گذشته تیاگو آلکانترا به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و حالا یکی از گزینه‌های هانسی فلیک برای حضور در کادر فنی بارسلونا به حساب می‌آید.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته، تیاگو آلکانترا از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. این هافبک خلاق اسپانیایی که سابقه بازی برای تیم‌های بارسلونا، بایرن مونیخ و لیورپول را در کارنامه دارد، پس از مصدومیت‌های متوالی و پی‌درپی سرانجام تصمیم گرفت بازنشسته شود و از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کند. اما ظاهرا این پایان کار او نیست و تیاگو این فرصت را دارد تا خیلی سریع به عنوان مربی به دنیای فوتبال برگردد. باشگاه بارسلونا او را یکی از گزینه‌های خوب برای کادر فنی می‌داند.

به نقل از الکس بینتانل، خبرنگار نشریه اسپانیایی رلوو، هانسی فلیک سعی دارد تا تیاگو را برای حضور در کادر فنی بارسا متقاعد کند. فلیک سابقه همکاری با این بازیکن را دارد و رابطه خوبی هم بینشان برقرار است. گفته می‌شود که مذاکرات به خوبی پیش می‌رود و خود تیاگو نیز تمایل دارد تا وارد کادر فنی بارسلونا شود. فلیک برای او احترام زیادی قائل است.

اما تیاگو نمی‌خواهد با عجله تصمیم بگیرد و همچنان می‌خواهد فکر کند. او به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و ممکن است بخواهد کمی استراحت کند و به تعطیلات بپردازد.

به گزارش جرارد رومرو، تیاگو به‌خاطر تسلطش به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی و کاتالونیایی مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته است. در حال حاضر او تصمیم می‌گیرد تا به کادر فنی بارسا اضافه شود یا خیر؟ باید دید سرانجام چه اتفاقی برای او رقم می‌خورد.

1428