ادعای جالب بیک‌زاده؛ می‌خواهم مثل پژمان جمشیدی بازیگر شوم!

ادعای جالب بیک‌زاده؛ می‌خواهم مثل پژمان جمشیدی بازیگر شوم!

پایگاه خبری فوتبالی- هاشم بیک‌زاده در تازه‌ترین مصاحبه تلویزیونی خود ادعای جالبی داشته است. 

به گزارش فوتبالی، هاشم بیک‌زاده که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های مطرحی چون استقلال و سپاهان را در لیگ برتر دارد و در فواصل سال‌های 2006 تا 2016 در 20 مسابقه برای تیم ملی ایران به میدان رفت و حتی با اعتماد کارلوس کی‌روش در جام جهانی 2014 یکی از بازیکنان اصلی ایران به شمار می‌آمد حالا ادعای جالبی درباره آینده خود دارد.

 

بیک‌زاده که به انجام کارهای جالب و خارج از انتظار شهرت زیادی دارد و حتی گفته می‌شد که به کادر فنی جواد نکونام در استقلال ملحق شده تا تنها انگیزه را در میان بازیکنان این تیم بالا ببرد چند سال پیش هم دست به کار جالبی زده بود و در برنامه فوتبال برتر شبکه سه آیتمی را اجرا می‌کرد که " با هاشم" نام داشت و در آن به سراغ پیشکسوتان فوتبال می‌رفت و به شکل خودمانی با آن‌ها مصاحبه می‌کرد!

بیک‌زاده 40 ساله که 4 قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد حالا در تازه‌ترین مصاحبه تلویزیونی خود عنوان کرده که در حال خواندن فیلم‌نامه یک سریال با نام "هاشم" است که قرار است در آن ایفای نقش کند. او درباره ایده‌اش برای بازی در این سریال گفت: «وقتی پژمان جمشیدی توانست بازیگر شود من هم می‌توانم به این کار بپردازم و مسیر زندگی‌ام کاملا دگرگون شود!»

بیک‌زاده همچنین گفت: «این سریال زندگی‌ خودم است و شاید ما هم خدا خواست و بازیگر شدیم. پژمان هم اشتباهی وارد فوتبال شده بود و استعدادش در سینما بود. شاید بهتر از پژمان هم شدیم!»

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا واقعا ادعای وی صحت دارد و اگر چنین است آیا بیک‌زاده می‌تواند به پژمان جمشیدی جدیدی در سینما تبدیل شود یا خیر؟!

9098