اعتراض گسترده هواداران فولاد؛ چمن ورزشگاه را نابود کردید!

اعتراض گسترده هواداران فولاد؛ چمن ورزشگاه را نابود کردید!

پایگاه خبری فوتبالی- برگزاری بازی استقلال خوزستان و استقلال در ورزشگاه فولادآرنا باعث ایجاد موج گسترده‌ای از اعتراضات شده است.

به گزارش فوتبالی، فولاد در لیگ بیست‌وسوم برای بقا تلاش می‌کرد اما اکنون شرایط فرق کرده و نارنجی‌پوشان اهواز با یحیی گل‌محمدی اوضاع خوبی دارند.

یحیی پس از کش‌وقوس‌های فراوان تصمیم گرفت در فصل جدید فوتبال ایران هدایت فولاد را قبول کند و اکنون طی ۲ بازی با این تیم، ۴ امتیاز کسب کرده است.

همه مردم ایران از شرایط دمایی اهواز آگاه هستند، شهری که به گرمای خود معروف است و بازی در این شهر برای اکثر تیم‌های لیگ برتری امری سخت و دشوار است. در این شرایط قطعا نگه‌داری از چمن فولادآرنا کار هرکسی نیست و باید چمن در شرایط ایده‌آل خوب باقی بماند.

ورزشگاه غدیر اهواز به‌دلیل همین سهل‌انگاری‌ها شرایط میزبانی از تیم‌های لیگ برتری را ندارد و برای همین استقلال خوزستان بازی‌های خانگی خود را در فولادآرنا برگزار می‌کند.

طبق شنیده‌ها، باشگاه فولاد به‌دلیل حساسیت روی کیفیت چمن ورزشگاه خانگی خود، دقایق بسیار کمی روی آن تمرین کرده است و برگزاری دیدارهای استقلال خوزستان در فولادآرنا، قطعا به چمن ورزشگاه آسیب می‌رساند. چمن فولادآرنا خلاف دیگر ورزشگاه‌های کشور فرصت استراحت ندارد و هر هفته روی آن بازی برگزار می‌شود.

هواداران فولاد از ظهر امروز که متوجه شدند بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران قرار است در فولادآرنا برگزار شود، با اعتراض خود به این موضوع فضای مجازی را منفجر کردند. گفتنی است یحیی گل‌محمدی هم به‌عنوان سرمربی فولاد با برگزاری بازی‌های دیگر تیم‌های در ورزشگاه خانگی فولاد مخالفت کرده و دلخوری خود را به گوش مسئولین رسانده است.

هواداران فولاد اعتقاد دارند این اتفاق به چمن ورزشگاه آسیب می‌زند و باید از برگزاری این بازی در فولادآرنا جلوگیری شود.

داستان زمانی جالب می‌شود که ورزشگاه تختی آبادان برای برگزاری مسابقات لیگ برتر آماده است اما باز هم هیچ تفکری در مورد محل تغییر بازی صورت نمی‌گیرد. مشخص نیست مسئولین خوزستان چه تبدیری برای حفاظت از فولادآرنا دارند و برگزاری دیدارهای استقلال خوزستان در این ورزشگاه تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

۵۷۹۳