ملوان و خریدهای رایگان؛ 3 مدعی لیگ برتر در خدمت قوی سپید!

ملوان و خریدهای رایگان؛ 3 مدعی لیگ برتر در خدمت قوی سپید!

پایگاه خبری فوتبالی- ملوان در دو فصل اخیر لیگ برتر از سرباز شدن برخی بازیکنان سود برده است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش فوتبالی، ملوان سه فصل پیش موفق شد با مازیار زارع پس از سال‌ها به سطح اول فوتبال ایران برگردد. زارع در لیگ بیست ‌ ودوم سکان هدایت قوی سپید را برعهده داشت و موفق شد این تیم را در لیگ حفظ کند تا ملوان تبدیل به آسانسور لیگ برتر نشود.

زارع پس از اتمام بیست‌ و دومین دوره لیگ برتر از هدایت ملوان کنار رفت و نیمکت این تیم به مهدی تارتار سپرده شد. تارتار با ملوان توانست نتایج خوبی کسب کند و حتی این تیم در مقطعی از فصل برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگید اما در نهایت این اتفاق بزرگ رخ نداد.

در نیم‌فصل لیگ بیست ‌و سوم بود که دو بازیکن پرسپولیس یعنی محمد عمری و میلاد سرلک به دلیل گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان شدند. پرسپولیس پیش از این هم سابقه از دست دادن بازیکنان خود به علت سربازی را داشت، احمد نوراللهی و امید عالیشاه دو بازیکن پرسپولیس بودند که به علت سربازی، راهی تبریز شدند و پیراهن تراکتور را برای مدتی به تن کردند.

قوی سپید در لیگ بیست‌ و چهارم هم می‌‌تواند بازیکنان سرباز جذب کند. ابوالفضل جلالی یکی از بازیکنانی است که نامش پیرامون ملوان مطرح می‌شود اما این موضوع هنوز به شکل رسمی اعلام نشده است. امید نورافکن اما به طور رسمی برای خدمت سربازی به ملوان پیوسته است و در راستای جذب بازیکنان سرباز، ممکن است رضا میرزایی هم پیراهن سفید تیم محبوب انزلی را به تن کند.

اگر ابوالفضل جلالی و رضا میرزایی هم جز بازیکنان سرباز ملوان حساب کنیم، این تیم در دو فصل اخیر ۵ بازیکن از تاپ ۳ لیگ برتر (استقلال، پرسپولیس و سپاهان) جذب کرده است. حالا باید منتظر ماند و دید آیا ملوان در لیگ بیست‌وچهارم هم می‌تواند روزهای خوب خود را تکرار کند یا خیر.

5793