تاثیر دیرهنگام المپیک؛ روح تکواندو در کالبد علی بیرو دمیده شد (عکس)

تاثیر دیرهنگام المپیک؛ روح تکواندو در کالبد علی بیرو دمیده شد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا بیرانوند در تمرین روز گذشته تیم ملی دست به حرکت جالبی زده که از چشم عکاس فوتبالی دور نمانده است.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند که در تابستان جاری کم حاشیه نداشت و به دلیل فسخ قرارداد خود با پرسپولیس حسابی تحت هجمه هواداران این تیم قرار گرفت حالا برای اولین بار در چند سال اخیر به عنوان دروازه‌بان پرسپولیس به تیم ملی دعوت نشده و با پیراهن تراکتور به اردوی تیم ملی رسیده است!

بیرو در لیگ بیست و چهارم و تا به اینجای کارعملکرد قابل قبولی در قاب دروازه تی‌تی‌های تبریزی داشته و در سه مسابقه این تیم در دو بازی موفق به ثبت کلین‌شیت شده و تنها یک گل دریافت کرده که آن‌هم از جانب تیم سابق خودش بوده است!

بیرانوند در جریان برگزاری تمرین روز گذشته تیم ملی حسابی قبراق بود و مثل همیشه با روحیه‌ای زیاد کار خود را در تمرینات پیگیری می‌کرد. او برای لحظاتی دست به کار جالبی زد و با یک حرکت تکواندو قصد ضربه زدن به امید نورافکن، هافبک سرباز تیم ملوان را داشت و به نوعی با این شکل می‌خواست با او شوخی کند که این کار او یادآور ورزش تکواندو و درخشش تکواندوکارهای ایران در مسابقات المپیک بود.

بیرانوند امیدوار است که در دو بازی پیش روی تیم ملی در برابر قرقیزستان و امارات در قاب دروازه قرار بگیرد و هر دو را با ثبت کلین‌شیت و بسته نگه داشتن دروازه‌اش به پایان برساند تا نشان دهد که تا چه اندازه در اوج آمادگی به سر می‌برد. 

9098