هافبک اتلتیکو مادرید در مسیر انتقال به سویا قرار دارد

هافبک اتلتیکو مادرید در مسیر انتقال به سویا قرار دارد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه چلسی در آستانه فسخ قرارداد با اتلتیکو مادرید قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، سائول نیگز هافبک سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه چلسی به زودی از تیم دیگو سیمئونه جدا می شود و راهی تیم جدیدی خواهد شد. سویا یکی از تیم هایی است که مشغول صحبت با سائول نیگز برای جذب او به صورت آزاد است و احتمال دارد این هافبک میانی و بازیساز راهی تیم منطقه آندولوس شود.

مدیر برنامه های این بازیکن او را به مدیران باشگاه سویا پیشنهاد داده است و باشگاه او را در شرایط فعلی زیر نظر دارد اما مشکل اصلی حقوق ۱۵ میلیون یورویی هر فصل این بازیکن است که لالیگا تنها اجازه کاهش ۵٫ درصدی آن را می دهد و این حقوق و پرداخت آن برای تیم سویا سنگین به نظر می رسد. مدیر برنامه های سائول نیگز در حال حاضر به دنبال راهی برای فسخ توافقی قرارداد این بازیکن با باشگاه اتلتیکو مادرید است و همه چیز نشان می دهد که این اتفاق به زودی خواهد افتاد و او باشگاه دوران کودکی و جوانی خود را ترک خواهد کرد.

این بازیکن ۱۶ سال از دوران حرفه ای فوتبال خود را در تیم شهر مادرید سپری کرد و فقط یک فصل به صورت قرضی راهی چلسی شد که در این تیم موفق نبود و در بازگشت نیز نتوانست روزهای خوب گذشته خود را تکرار کند و حالا در مسیر جدایی از روخی بلانکوس قرار دارد.

۱۰۰۹