اتلتیکو مادرید در پی فروش هافبک اسپانیایی خود

اتلتیکو مادرید در پی فروش هافبک اسپانیایی خود

پایگاه خبری فوتبالی- دیگو سیمئونه دیگر اعتقادی به بازی سائول نیگوئز ندارد و می‌خواهد با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو موافقت کند.

به گزارش فوتبالی، دیگو سیمئونه می‌خواهد پس از فصل ناموفقی که با اتلتیکو مادرید پشت سر گذاشت، در فصل آینده تیمی قدرتمند آماده کند که توانایی رقابت با بارسلونا و رئال مادرید را داشته باشد. او می‌داند که اگر فصل آینده هم نتواند انتظارات را برآورده کند احتمالا آخرین فصل حضورش در اتلتیکو مادرید را سپری خواهد کرد و پس چندین سال سرانجام از روخی بلانکو جدا خواهد شد.

سیمئونه برای تقویت اتلتیکو مادرید می‌خواهد چند بازیکن باکیفیت در کلاس جهانی به خدمت بگیرد. آرتم دووبیک، مهاجم گلزن اوکراینی که در این فصل با پیراهن خیرونا خوش درخشید یکی از گزینه‌های جدی سرخپوست‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی است. خولیان آلوارز و میسون گرینوود هم بازیکنانی هستند که اگر شرایط مالی باشگاه اتلتیکو مساعد باشد، احتمالا برای به خدمت گرفتنشان تلاش خواهد کرد.

اما پیش از آن، سران باشگاه اسپانیایی باید بازیکنانی که دیگر مانند گذشته مثمر ثمر نیستند را از لیست خارج کنند. آن‌ها امید دارند که ژائو فلیکس را با قیمت بالا به فروش برسانند تا دستشان برای حضور در بازار نقل و انتقالات باز باشد. دیگر بازیکنی که کاندیدای خروج در تابستان است، سائول نیگوئز است.

هافبک اسپانیایی اتلتیکو مادرید که روزگاری در ترکیب این تیم خوش می‌درخشید، مدت‌ها است که دیگر مانند گذشته موثر واقع نمی‌شود. به نقل از متئو مورتو، در باشگاه اتلتیکو مادرید اعتقاد دارند که دوران سائول در اتلتی به پایان رسیده است.

1428