انصراف بارسلونا از خرید پوگبا، سائول نیگز هدف جدید کاتالان

انصراف بارسلونا از خرید پوگبا، سائول نیگز هدف جدید کاتالان

سایت رسمی فوتبالی - بر اساس اخبار منتشر شده منچستریونایتد پس از انصراف بارسلونا از خرید پل پوگبا و هدف گرفتن ستاره اتلتیکو مادرید، سائول نیگز، نفس راحتی کشید. 

به گزارش فوتبالی، یونایتدی ها بسیار نگران بودند که پوگبا در آینده ای نزدیک و پس از صحبت هایی که با رسانه ها کرده بود و اخبار مداومی که او را به بارسلونا لینک می کرد، این باشگاه را رها کند. مدیر برنامه های او، مینو رایولا، علاقه زیادی داشته که این بازیکن هرچه زودتر اولدترافورد را ترک کرده و به تیم دیگری بیپوندد اما شیاطین سرخ حاضر به بررسی هیچ پیشنهادی نبودند. بارسا پیشنهادی 50 میلیون پوندی به علاوه انتقال یری مینا و آندره گومز به یونایتد ارائه کرد. اما مدیران منچستریونایتد آن را رد کرده و حاضر نشدند شرایط جدایی پوگبا را فراهم کنند چرا که این بازیکن از نظر تبلیغاتی و اقتصادی برای باشگاه بسیار مهم است. 

اما حالا به نظر می رسد که شرایط تغییر کرده و نیوکمپ در پی جذب بازیکن دیگری است. به گزارش موندو دیپورتیوو، بارسا در سال 2016 و 2017 پیشنهاداتی را برای جذب سائول 23 ساله ارائه داده اما این پیشنهادات موفقیت آمیز نبوده است. بارسلونا سال ها این هافبک را زیر نظر داشته است. اما هر انتقالی برای این بازیکن 23 ساله بسیار گرانقیمت خواهد بود چرا که او سال گذشته قرارداد خود با اتلتیکو مادرید را به مدت 9 سال تمدید کرد. و اتلتیکو آماده است تا هر پیشنهادی از سوی رقبای لالیگایی خود را رد کند. در این صورت بارسا تنها یک راه خواهد داشت. آنها باید مبلغ بند فسخ سائول را پرداخت کنند که 134 میلیون پوند است.

این هافبک اسپانیایی فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است و موفق شد در دیدار با انگلیس و کرواسی برای تیم ملی اسپانیا گلزنی کند. او همچنین در دیدار برابر رئال مادرید در سوپرجام اروپا نیز عملکردی بسیار درخشان داشت و یکی از دلایل اصلی پیروزی خیره کننده تیم دیه گو سیمئونه برابر رقیب قدیمی بود.