رسمی؛ هافبک اتلتیکو مادرید به چلسی پیوست

رسمی؛ هافبک اتلتیکو مادرید به چلسی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - سائول نیگز، هافبک اسپانیایی اتلتیکو مادرید به طور رسمی در آخرین ساعات از پنجره نقل و انتقالات تابستانی به چلسی پیوست تا بدین ترتیب تیم توماس توخل بیش از پیش تقویت شود.

به گزارش فوتبالی، پنجره نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال اروپا در ساعت 2:30 بامداد بسته شده است اما با توجه به اینکه برخی از قرارداد ها پیش از این ساعت بسته شده است و تنها اعلام رسمی نهایی باقی مانده، این انتقال ها کاملا قانونی بوده و مجاز است و بدین ترتیب سائول نیگز از اتلتیکو مادرید توانست به طور رسمی راهی چلسی شود.

قرارداد سائول نیگز با چلسی قرضی بوده و مبلغ آن 5 میلیون یورو است که چلسی بابت این انتقال به اتلتیکو مادرید پرداخت کرده است. از طرفی یک بند خرید 40 میلیون یورویی دائمی در این قرارداد گنجانده شده است که چلسی بتواند با مبلغ تعیین شده در صورتی که تمایل داشت، قرارداد سائول نیگز را دائمی کند و او را به خدمت بگیرد.

اکنون تیم توماس توخل بیش از پیش تقویت شده است و باید دید که عملکرد آن ها در فصل جدید به چه شکل خواهد بود و اوضاع برای چلسی به چه صورت پیش خواهد رفت. چلسی در فصل گذشته قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده بود و اکنون در فصل جدید به دنبال قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نیز هست.

1470