چرا ستاره فرانسوی، بایرن مونیخ را به چلسی و منچستریونایتد ترجیح داد؟

چرا ستاره فرانسوی، بایرن مونیخ را به چلسی و منچستریونایتد ترجیح داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - مایکل اولیسه ستاره فرانسوی سابق کریستال پالاس با قراردادی 5 ساله راهی بایرن مونیخ شد.

به گزارش فوتبالی، ستاره 22 ساله در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه تیم های بزرگ انگلیسی از جمله چلسی و منچستریونایتد قرار داشت، اما در پایان ترجیح داد تا به خارج از انگلستان برود و فوتبالش را در آلمان ادامه بدهد. اولیسه در فصل گذشته 19 بار با پیراهن کریستال پالاس به میدان رفت و توانست 10 گل به ثمر برساند و 6 پاس گل بدهد. او حالا با مبلغ 60 میلیون یورو به بایرن مونیخ می پیوندد تا در این باشگاه با ونسان کمپانی همکاری کند. 

اولیسه پس از عقد قرارداد به وبسایت رسمی بایرن مونیخ گفت: "مذاکرات با بایرن خیلی خوب پیش رفت. خیلی خوشحالم که قرار است برای باشگاه بزرگی مثل بایرن بازی کنم. چالش بسیار بزرگی است و دقیقاً همان چیزی بود که دنبالش بودم. می خواهم خودم را در این سطح ثابت کنم و نقشم را به خوبی در تیم ایفا کنم تا بتوانیم تمامی جام های ممکن را فتح کنیم."

مکس ابرل مدیر بایرن نیز گفت: "اولیسه بازیکنی است که تفاوت را رقم می زند و به خاطر استایل بازی اش، توجه زیادی را به خودش جلب می کند. ما انرژی، ایده و تحرک جدیدی در تیم می خواستیم و به همین خاطر سراغ اولیسه رفتیم. او هیچ وقت مشکلی با پیوستن به بایرن نداشت."

4416