وینگر فرانسوی کریستال پالاس همچنان هدف اول چلسی است

وینگر فرانسوی کریستال پالاس همچنان هدف اول چلسی است

 پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی برای تقویت خط حمله‌ی خود به دنبال جذب مایکل اولیسه وینگر فرانسوی کریستال پالاس است و این بازیکن هدف اول آبی‌ها خواهد بود.

 به گزارش فوتبالی، انزو مارسکا سرمربی جدید چلسی قصد دارد خط حمله‌ای قدرتمند برای فصل آینده داشته باشد؛ مایکل اولیسه وینگر فرانسوی کریستال پالاس که تابستان گذشته نیز در رادار چلسی قرار داشت، هدف اصلی آبی‌ها خواهد بود. انزو مارسکا می‌خواد مادوئکه و اولیسه را برای سمت راست خط حمله خود داشته باشد.

 به گزارش دیوید اورنشتین خبرنگار د اتلتیک، در مذاکرات بین چلسی و اطرافیان مایکل اولیسه تحولی رخ داده و در روزهای آینده انتظار می‌رود که چلسی وارد مذاکره با کریستال پالاس شود. منچستر یونایتد دیگر تیم خواهان اولیسه نیز همچنان در رقابت جذب وینگر فرانسوی حضور دارد.

 وینگر ۲۲ ساله که فصل گذشته با کریستال پالاس تمدید کرد، بندی برای آزادسازی در قرارداد خود ندارد و چلسی باید با پیشنهادی مناسب کریستال پالاس را راضی به انجام این انتقال کند. اگر چلسی قبل از المپیک پاریس، اولیسه را به خدمت بگیرد، ممکن است همانند انزو فرناندز از او نیز بخواهند که به این مسابقات نرود.

 مایکل اولیسه که در تابستان ۲۰۲۱ از تیم ردینگ به کریستال پالاس پیوست در طول سه فصل پس از انجام ۹۰ بازی، آمار ۱۶ گل و ۲۵ پاس گل را ثبت کرده است.

۱۴۲۸