بایرن مونیخ، جدیدترین مشتری ستاره فرانسوی کریستال پالاس

بایرن مونیخ، جدیدترین مشتری ستاره فرانسوی کریستال پالاس

پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ در کنار منچستریونایتد و چلسی، جزو مشتریان مایکل اولیسه، ستاره فرانسوی باشگاه کریستال پالاس است.

به گزارش فوتبالی، مایکل اولیسه، ستاره فرانسوی باشگاه کریستال پالاس یکی از اهداف باشگاه‌های بزرگ اروپایی در بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال است. او با ارائه عملکردی درخشان در پیراهن کریستال پالاس، توجهات تیم‌های بزرگ انگلیس و اروپا را به خود جلب کرد. اما هنوز رقابت برای خرید این بازیکن ادامه دارد و اولیسه همچنان برای آینده خود تصمیمی نگرفته است.

به نقل از نشریه دیلی میل، توافق با باشگاه کریستال پالاس، چیزی نیست که باشگاه‌های خواهان اولیسه از پس آن بر نیایند؛ در واقع مسئله اصلی متقاعد کردن خود بازیکن است. تاتنهام، منچستریونایتد و چلسی تیم‌هایی هستند که توجه ویژه‌ای به این بازیکن دارند و تمام تلاششان را خواهند کرد تا با او قرارداد امضا کنند.

به نقل از فلوریان پلاتنبرگ، خبرنگار سرشناس آلمانی دنیای فوتبال، باشگاه بایرن مونیخ هم به جذب مایکل اولیه تمایل دارد، اما هنوز مذاکره‌ای شکل نگرفته است. بایرن مونیخ در حال حاضر پیشرفتی در جذب اولیسه نداشته، اما می‌تواند در هفته‌های آینده برای متقاعد ساختن ستاره فرانسوی تلاش کند و از رقبای خود پیشی بگیرد.

به گفته خبرگزاری‌ها، مدیران بایرن مونیخ در هفته‌های اخیر حضور فعالی در بازار نقل و انتقالات داشته‌اند. آن‌ها توجه خاصی به لیگ برتر انگلیس دارند و با بازیکنانی همچون ژائو پالینیا مذاکرات مثبتی داشتند. ظاهرا ونسان کمپانی هم در خرید بازیکن از لیگ برتر انگلیس بی‌تاثیر نبوده است. باید دید آیا باواریایی‌ها با سرمربی جوان بلژیکی خود موفق می‌شوند یا خیر؟ 

1428