منچسترسیتی به دنبال هایجک مایکل اولیسه از بایرن مونیخ

منچسترسیتی به دنبال هایجک مایکل اولیسه از بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- آخرین تلاش های باشگاه منچسترسیتی برای جلوگیری از انتقال مایکل اولیسه به بایرن مونیخ و جذب او صورت می گیرد.

به گزارش فوتبالی، مایکل اولیسه بعد از نمایش های فوق العاده در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس توسط برخی از بزرگ ترین تیم های اروپا مورد توجه قرار گرفت. علیرغم این واقعیت که او پس از بازگشت از مصدومیت تنها توانست ۱۹ بازی در لیگ برتر انجام دهد، در همین تعداد بازی این وینگر ۱۰ گل به ثمر رساند و ۶ پاس گل داد. با همین آمار او از نظر میانگین گلزنی در هر بازی در لیگ برتر انگلیس ششم شد. این امر منجر به علاقه مندی چلسی، منچستریونایتد و نیوکاسل به جذب او شده است.

بایرن مونیخ اولین تیمی بود که پس از چلسی بهترین پیشنهاد را برای قرارداد با اولیسه مطرح کرد و به صورت شفاهی با شرایط شخصی این بازیکن موافقت کرد. اما حالا تلاش‌ها برای هایجک کردن این ستاره لیگ برتر انگلیس از سوی باشگاه منچسترسیتی در حال پیگیری است. در واقع، گفته می‌شود که پپ گواردیولا می‌خواهد یک مهاجم سرعتی و تکنیکی در خط حمله جذب کند و ممکن است در لحظه آخر پروسه انتقال او به بایرن مونیخ را کنسل کند.

مایکل اولیسه که در لیست نهایی دیدیه دشان برای یورو ۲۰۲۴ و حضور در تیم ملی فوتبال فرانسه قرار نگرفت باید برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ تلاش بیشتری را انجام دهد.

۱۰۰۹