گواردیولا: منچسترسیتی؟ بایرن مونیخ بهترین تیم حال حاضر اروپاست

گواردیولا: منچسترسیتی؟ بایرن مونیخ بهترین تیم حال حاضر اروپاست

پایگاه خبری فوتبالی -  پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی معتقد است که بایرن مونیخ بهترین باشگاه حال حاضر اروپا است. 

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی روزهای درخشانی را پشت سر می‌گذرانند. آن‌ها در 20 مسابقه اخیر خود در تمام رقابت‌ها به پیروزی رسیده‌اند و از این نظر در تاریخ لیگ برتر انگلستان رکورددار هستند و می‌توانند با پیروزی مقابل وولورهمپتون در روز سه شنبه به رکورد 21 پیروزی متوالی دست پیدا کنند. با وجود آمار خیره کننده سیتیزن‌ها، پپ گواردیولا اصرار دارد که بایرن مونیخ بهترین تیم حال حاضر دنیاست. 

به نقل از سایت گل، او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل وولوز گفت: "بایرن مونیخ بهترین و آماده‌ترین تیم اروپاست، زیرا آن‌ها موفق به کسب تمام جام‌های ممکن شده‌اند. در انگلستان نیز لیورپول بهترین تیم است، چون قهرمان کنونی آن‌ها هستند. برای رسیدن به جام باید پیروز شوید. در ماه مارس هیچ تیمی قهرمان نمی‌شود. ما باید به روند خوب خود ادامه دهیم، اما نمی توانیم منکر این شویم که در ماه‌های اخیر از نظر نتیجه خارق‌العاده کار کرده‌ایم.وقتی ما خوب بازی می‌کنیم به راحتی برنده بازی می‌شویم، اما در دیدار اخیر مقابل وست‌هم یونایتد خوب بازی نکردیم، اما توانستیم نتیجه مناسب را به دست بیاوریم و این حس خوبی دارد."

منچسترسیتی در حال حاضر با 12 امتیاز اختلاف نسبت به منچستریونایتد در صدر جدول قرار دارد. 

4416