امباپه به دنبال خلاص شدن از شر ماسک محافظ!

امباپه به دنبال خلاص شدن از شر ماسک محافظ!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کیلیان امباپه به هیچ وجه از داشتن ماسک محافظ راضی نیست و با زدن این ماسک روی صورتش نمی تواند در بازی ها عملکرد خوبی داشته باشد و تمرکز کافی را داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، در اولین بازی تیم ملی فرانسه در رقابت های یورو 2024 بود که کیلیان امباپه دچار شکستگی از ناحیه بینی شد. تیم ملی فرانسه در اولین بازی خود به مصاف اتریش رفته بود و کیلیان امباپه در آن بازی پس از برخورد با کوین دانسو از ناحیه بینی دچار آسیب دیدگی شد. از آن زمان به بعد، امباپه در رقابت های جام ملت های اروپا از ماسک محافظ استفاده کرده است و به این شکل بوده است که در ترکیب تیمش حضور پیدا کرده است.

اما کیلیان امباپه از دست این ماسک عصبانی شده است، او به تازگی درباره این ماسک محافظ خود گفته است:" به محض این که بتوانم از شر این ماسک خلاص می شوم. این افتضاح است."

کیلیان امباپه تا پیش از استفاده از ماسک هم لقب لاکپشت را یدک می کشید و این لقب به خاطر شباهتش به یکی از شخصیت های کارتون لاکپشت های نینجا بوده است. او حالا با ماسک بیش از پیش شبیه به آن شخصیت کارتونی شده است اما خودش از داشتن ماسک راضی نیست.

1470