فوران احساسات در اردوی میزبان پس از شکست مقابل اسپانیا

فوران احساسات در اردوی میزبان پس از شکست مقابل اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی- در اولین مسابقه از مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴، آلمان به دست اسپانیا حذف شد و همین موضوع، ناراحتی زیادی را در اردوی میزبان به همراه داشت.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های آلمانِ میزبان و اسپانیا در شرایطی به نفع اسپانیا به پایان رسید که در وقت‌های قانونی، دو تیم به تساوی ۱ بر ۱ رضایت دادند و سرانجام با گل میکل مرینو، هافبک رئال سوسیداد، اسپانیا پیروز این دیدار شود تا میزبان رقابت‌ها به انتهای کار خود برسد.

دردناکی شکست در لحظات پایانی از یک سو، و از سوی دیگر خداحافظی چند ستاره‌ی تیم ملی آلمان، لحظات احساسی را پس از سوت پایان بازی به نمایش درآوردندیولیان ناگلزمن، با چشمان اشک‌آلود خود گفت: «این ۶ هفته بسیار خوشایند بود. ما سزاوار شکست نبودیم و حالا باید ۲ سال دیگر تا تورنومنت بعدی منتظر بمانیم. همه‌‌ی بازیکنان تلاش حداکثری خود را به کار گرفتند و اکنون بسیار غم‌زده هستیم.»

تونی کروس، ستاره فوتبال آلمان هم پس از آخرین بازی خود گفت: «رؤیای شیرین‌مان بر باد رفت. این شکست بسیار تلخ بود و اکنون تمام دستاوردهای ما از دست رفت.»

علاوه بر تونی کروس، توماس مولر نیز اعلام کرد که به احتمال زیاد آخرین حضور خود را با پیراهن تیم ملی کشورش تجربه کرده است: «واقع‌گرایانه است اگر بگویم این آخرین بازی ملی‌ام بود.»

ایلکای گندوغان، کاپیتان ۳۳ ساله آلمان نیز درباره خداحافظی‌ احتمالی خود گفت: «بسیار ناراحتم و باید چند روز فکر کنم.»

مانوئل نویر هم که در آستانه ۳۹ سالگی به سر می‌برد به احتمال زیاد آخرین بازی خودش را برای تیم ملی آلمان انجام داد. او پس از بازی گفت:«نمی‌خواهم درباره بازنشستگی‌ام نظر بدهم. اما می‌توانم بگویم حداکثر شش ماه تا یک سال دیگر همه‌چیز تمام می‌شود.»

1428