ستاره 26 ساله اوکراینی یک فصل دیگر در خیرونا می‌ماند

ستاره 26 ساله اوکراینی یک فصل دیگر در خیرونا می‌ماند

پایگاه خبری فوتبالی- آرتم دووبیک به نزدیکان خودش اعلام کرده قصد دارد فصل آینده نیز در خیرونا بماند و با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شود.

به گزارش فوتبالی، آقای گل این فصل لالیگا، نه جود بلینگام بود و نه رابرت لواندوفسکی. حتی یکی از ستاره‌های خط حمله اتلتیکو مادرید هم نبود؛ عنوان آقای گلی این فصل را در لیگ اسپانیا یک ستاره اوکراینی از خیرونا مال خودش کرد. بازیکنی که شاید پیش از آغاز مسابقات کسی نامش را هم نمی‌شناخت، اما او در نخستین فصل حضورش در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی درخشان عمل کرد و همین عملکرد خوب باعث شد تا توجه چند تیم مطرح اروپایی را به خود جلب کند.

در ماه‌های اخیر صحبت‌هایی مبنی بر علاقه اتلتیکو مادرید و دیگو سیمئونه به خرید این بازیکن مطرح شد. شنیده‌ها حاکی از آن بود که اگر آلوارو موراتا در تابستان امسال اتلتیکو مادرید را ترک کند، آن‌ها حتما برای خرید یک مهاجم هدف جدید اقدام خواهند کرد و آرتم دووبیک، انتخاب اصلی آن‌ها خواهد بود. اما با وجود عملکرد ضعیف این بازیکن در یورو 2024، ظاهرا سیمئونه و مدیران روخی بلانکو نسبت به این خرید سرد شده‌اند.

به نقل از نشریه اسپانیایی آ اس، آرتم دووبیک به نزدیکان و نماینده‌های خودش اعلام کرده است که می‌خواهد در خیرونا بماند و سال آینده با پیراهن این باشگاه کاتالونیایی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. گفته می‌شود که اتلتیکو مادرید هرگز پیشنهاد رسمی برای خرید این بازیکن ارائه نکرد و اگر اتفاق خاصی رقم نخورد، او در خیرونا می‌ماند.

1428