مهاجم موفق خیرونا با ۴۰ میلیون یورو می تواند از تیم اسپانیایی جدا شود

مهاجم موفق خیرونا با ۴۰ میلیون یورو می تواند از تیم اسپانیایی جدا شود

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم اوکراینی خیرونا و بهترین گلزن لالیگا می تواند با پرداخت بند فسخ قرارداد خود تیم اسپانیایی را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم اوکراینی و موفق باشگاه خیرونا مدنظر چند باشگاه موفق و سرمایه دار اروپایی از جمله تیم های لیگ برتر انگلیس قرار دارد و می‌ تواند در تابستان با رقمی بالا اسپانیا را ترک کند. آرتم دووبیک ، مهاجم ۲۶ ساله خیرونا که در فصل جاری آمار ۲۰ گل و ۷ پاس گل را ثبت کرده ، یک بند فسخ ۴۰ میلیون یورویی در قرارداد خود دارد که در فصل نقل و انتقالات تابستانی پیش رو فعال می شود.

این مهاجم که در تابستان همراه با تیم ملی اوکراین در رقابت های یورو ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد می تواند با درخشش در ترکیب تیم ملی کشور خود قیمت بالاتری هم پیدا کند. این بازیکن توانست همراه با تیم موفق خیرونا با مربیگری میشل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را در فصل آینده کسب کند و این یک افتخار بزرگ برای باشگاه نه چندان متمول اسپانیایی خواهد بود.

مهاجم اوکراینی در فصل نقل و انتقالات زمستانی هم مدنظر چند باشگاه انگلیسی از جمله چلسی و آرسنال قرار داشت اما ترجیح داد در خیرونا باقی بماند و حتی احتمال دارد با توجه به صعود تیم اسپانیایی با رقابت های اروپایی در تیم خود در فصل آینده هم باقی بماند.

۱۰۰۹