نظر الکس فرگوسن درباره احتمال بازی کردن رونالدو در جام جهانی 2026

نظر الکس فرگوسن درباره احتمال بازی کردن رونالدو در جام جهانی 2026

پایگاه خبری فوتبالی - سر الکس فرگوسن اسطوره باشگاه منچستریونایتد، انتظار ندارد کریستیانو رونالدو نقشی در تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2026 ایفا کند. 

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو پس از پیروزی پرتغال مقابل اسلوونی در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، رسماً اعلام کرد که آخرین یوروی خود را تجربه می کند، اما هنوز معلوم نیست که او می خواهد در جام جهانی 2026 بازی کند یا نه. با این حال، سرالکس فرگوسن انتظار ندارد رونالدو بتواند در جام جهانی 2026 بازی کند.

به نقل از سایت گل، یورو 2024، تورنمنت سختی برای رونالدو بوده. او در این جام، گریه کرده، فریاد کشیده و از همه مهم تر، بعد از 4 بازی، هنوز نتوانسته گلزنی کند. در بازی با اسلوونی، رونالدو یک ضربه پنالتی در اواخر وقت اضافی از دست داد. 

فرگوسن به اشپورت بیلد گفت: "نمی توانم رونالدو را در جام جهانی 2026 تصور کنم. فوتبال هر روز سریع تر می شود. به علاوه، فضا برای مهاجمان مرکزی، تنگ و تنگ تر می شود. در مقایسه با مدافعانی که بازی می کنند، برای یک مهاجم مسن سخت خواهد بود که بتواند کاری در بازی انجام دهد. رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است و دیگر نیازی به اثبات خودش ندارد. یک یا دو جام دیگر، معنای زیادی برای او نخواهد داشت."

4416