هفت محبوب ماندنی شد؛ ستاره‌ای با نقش جدید

هفت محبوب ماندنی شد؛ ستاره‌ای با نقش جدید

پایگاه خبری فوتبالی- سروش رفیعی در پاسخ به تماس مسؤولان باشگاه اعلام کرد هیچ پیش شرطی برای تمدید قرارداد ندارد و یک فصل دیگر قراردادش را تمدید می‌کند.

به گزارش فوتبالی، بعضی از شماره‌ها در فوتبال هستند که کمتر پیش می‌آید به بازیکنان وفا کنند.
شماره‌هایی که در سال‌های گذشته برتن بازیکنان بزرگ بوده و شهرت و محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده‌اند معمولا کمتر پیش می‌آید که به بازیکنان بعدی وفا کنند.

شماره 7 پرسپولیس یکی از این شماره‌ها بود اما پرسپولیس این روزها شماره هفتی دارد که نه‌تنها به طلسم این پیراهن دچار نشده که خودش یکی از محبوب‌ترین بازیکنان سکوهاست.

سروش رفیعی که با خبری که امروز در موردش منتشر شد محبوبیت بیشتری هم پیدا کرد. در این شرایط که همه بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده هر کدام حاشیه و دردسری برای پرسپولیس درست کرده‌اند سروش رفیعی بدون هیچ حرف و حدیث و شرط و شروطی قراردادش را تمدید کرد و ماندنی شد.

بازیکنی که نزدیک به 2هزار دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفت و چه در زمان یحیی گل‌محمدی و چه در زمان اوسمار بازیکن فیکس سرخ‌ها بود.

 شاید نگاهی به آمار او در نگاه اول این تصور را به وجود بیاورد که سروش رفیعی فصل موفقی را پشت سرنگذاشته است. بازیکنی که با صفر گل زده و 3 پاس گل فصل را به پایان رساند.

شاید این آمار برای هافبکی مانند رفیعی فوق‌العاده نباشد اما این را باید درنظر گرفت که سروش رفیعی از دو فصل گذشته نقش متفاوتی را در پرسپولیس ایفا می‌کند.

او یک خط به عقب‌تر آمده تا بتواند با بازیسازی از عقب نقطه ضعف پرسپولیس را در این زمینه حل کند. سروش رفیعی در 22 بازی یعنی بیشتر بازی‌هایی که به میدان رفت هافبک دفاعی بود و در تعداد بازی‌های کمی در پست همیشگی‌اش بازی کرد.  

رفیعی در این دو سال آچار فرانسه کادرفنی بوده و در هر پستی که از او خواسته شده بازی کرده و عملکرد خوبی هم داشته است.

آمار بیشترین لمس توپ در تیم توسط او نشان‌دهنده نقش کلیدی‌اش در میانه میدان است. او حالا با این تمدید قرارداد آرام و بی‌دردسر بیش از قبل به محبوب سکوها تبدیل خواهد شد.

4326