هایجک سپاهان از استقلال/ آقایی‌پور مسافر اصفهان شد

هایجک سپاهان از استقلال/ آقایی‌پور مسافر اصفهان شد

پایگاه خبری فوتبالی – اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، تا ساعاتی دیگر جواد آقایی‌پور با پیراهن سپاهان عکس یادگاری خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان، روزهای بسیار پرخبری را پشت سر گذاشت. ابتدا گفته شد او با اورنبرگ روسیه به توافق رسیده و لژیونر خواهد شد اما یکدفعه خبر آمد که استقلال با این بازیکن به توافق رسیده تا او شاگرد جواد نکونام شود.

اضافه شدن پرسپولیس و سپاهان به جمع مشتریان این مهاجم، طبیعتا روی بالا رفتن قیمت درخواستی او هم تاثیرگذار بود و از طرف دیگر هر باشگاهی که با این بازیکن به توافق می‌رسید باید مبلغی هم به باشگاه استقلال خوزستان برای رضایتنامه او پرداخت می‌کرد.

در شرایطی که از دیروز خبر توافق آقایی‌پور با سپاهان منتشر شده بود، میرعامل باشگاه استقلال خوزستان هم امروز در گفت و گویی این خبر را تایید کرده و البته نگفته که از 30 میلیارد تومانی که باشگاه خوزستانی برای صدور رضایتنامه آقایی‌پور تعیین کرده، سپاهان با چه رقمی موفقی به جلب رضایت استقلال خوزستان شده است.

با توجه به سن این بازیکن، آقایی‌پور باید حداقل قراردادی دو ساله با سپاهان امضا کند و احتمالا این مهاجم 24ساله، امروز به صورت رسمی از تیم جدیدش رونمایی خواهد کرد. تیمی که در بازار شایعات، برای جذب مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان، ریخت و پاشی چندین ده میلیارد تومانی داشته است.

6768