استقلال خوزستان 3- سپاهان 2/ بقای هر دو تیم مسجل شد

استقلال خوزستان 3- سپاهان 2/ بقای هر دو تیم مسجل شد

وبسایت رسمی برنامه نود - هرچند که سپاهان برابر استقلال خوزستان شکست خورد ولی با توجه به نتایج سایر دیدارها هر دو تیم در لیگ برتر ماندنی شدند

به گزارش وب سایت نود، در هفته بیست و نهم لیگ برتر، تقابل شاگردان عبداله ویسی با شاگردان سابق این سرمربی با نتیجه 3 بر 2 به نفع استقلال خوزستان به پایان رسید و این تیم جواز حضور برای فصل بعد را کسب کرد.

آبی های خوزستان جایگاه مناسبی در جدول رده بندی ندارند و برای بقا در لیگ برتر مبارزه می کنند. البته با کسب 2 برد در 4 دیدار اخیر تا حدودی به شرایط خود سر و سامان داده و امیدوار به حفظ سهمیه هستند. این تیم باخوردن 37 گل بعد از سیاه جامگان سقوط کرده و مشترکا با نفت تهران، صاحب بدترین خط دفاعی لیگ برتر می باشند. استقلال در بازی امروز با ارائه بازی زیبا و کسب 3 امتیاز، 30 امتیازی شد و موفق به حفظ نماینده استان خوزستان برای فصل آینده گردید.

در سمت دیگر، طلایی پوشان اصفهان که بدترین فصل حضور خود در 17 دوره لیگ برتر را تجربه می کنند، در تلاش برای کسب یک امتیاز و تثبیت حضور خود برای فصل آینده هستند. رکورد دار قهرمانی در لیگ برتر بعد از 4 باخت پیاپی و ایجاد نگرانی برای طرفداران خود ، در 6 هفته اخیر تنها 1 شکست کسب کرد و با کسب 9 امتیاز تا حدودی از انتهای جدول فاصله گرفتند. با این شکست، سپاهان همان 29 امتیاز باقی ماند و در رده چهاردهم جای گرفت ولی با توجه به شکست نفت تهران، بالاخره این تیم اصفهانی در فصل کابوس وار خود موفق به بقا در لیگ برتر شد.

ترکیب استقلال خوزستان:

وحید شیخ ویسی، موسی کولی بالی، حکیم نصاری، فرید بهزادی کریمی، سلمان بحرانی، جونیور مارینی، علیرضا دغاغله، علیرضا زندوی، ابوالفضل علائی، یونس دلفی و عادل کلاه کج

ترکیب سپاهان اصفهان:

ابراهیم عالمه، حسن جعفری، عارف غلامی، عزت اله پور قاز، میلاد سرلک، سعید آقایی، مهرداد محمدی، علی کریمی، جلال الدین علی محمدی، رضا میرزایی و ساسان انصاری

اخطار: مهرداد محمدی (68)

دقایق حساس:

دقیقه 5: (گل اول برای سپاهان، مهرداد محمدی): حرکت سریع رضا میرزایی و فرار وی از سمت چپ و پاس رو به عقب، مهرداد محمدی را پیش روی دروازه خالی قرار داد و این بازیکن به راحتی گل اول دیدار را به ثمر رساند.

دقیقه 19: موقعیت مناسب برای ساسان انصاری در سمت چپ محوطه جریمه که شوت محکم و زمینی این بازیکن از زاویه بسته توسط شیخ ویسی راهی کرنر گردید.

دقیقه 30: بعد از بازی خوب دقایق ابتدایی سپاهان و رسیدن به گل اول، این شاگردان عبداله ویسی هستند که یکپارچه حمله شده اند تا بتوانند به گل تساوی دست پیدا کنند.

دقیقه 35: ضربه آزاد برای استقلال و سانتر خطرناک حکیم نصاری از سمت راست بر روی دروازه سپاهان که توپ قبل از رسیدن به مهاجمان، توسط ابراهیم عالمه دفع شد.

دقیقه 36: (گل اول برای استقلال، حکیم نصاری): حرکت زیبای یونس دلفی در عمق مدافعان سپاهان و پاس رو به بیرون وی، توپ را به حکیم نصاری رساند و این بازیکن با ضربه ای مطمئن دروازه عالمه را باز کرد.

پایان نیمه اول و تساوی یک بر یک دو تیم

دقیقه 49: (گل دوم برای استقلال، یونس دلفی): پاس بسیار زیبای در عمق علیرضا دغاغله از پشت محوطه جریمه، یونس دلفی را در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار داد و ضربه ی آرام دلفی از میان پاهای عالمه وارد دروازه سپاهان شد.

دقیقه 60: طلایی پوشان اصفهان برای جبران شکست، آهنگ تهاجمی به خود گرفته و به دنبال گل تساوی هستند. تعداد 200 تماشاگر از نزدیک این دیدار را تماشا می کنند.

دقیقه 63: (گل سوم برای استقلال، دبل یونس دلفی): ارسال ضربه کرنر از جناح چپ داخل محوطه جریمه که یونس دلفی با ضربه ای حرفه ای و سر ضرب توپ را به کنج دروازه سپاهان فرستاد. این گل بر خلاف جریان بازی رقم خورد.

دقیقه 64: (گل دوم برای سپاهان، جلال الدین علی محمدی): سپاهانی ها خیلی زود به بازی بازگشتند و شوت محکم و زمینی جلال الدین علی محمدی از روی خط محوطه جریمه در کنج دروازه شیخ ویسی قرار گرفت تا اصفهانی ها امیدوار به کسب امتیاز از این بازی باقی بمانند.

دقیقه 80: ارسال کرنرهای پیاپی سپاهان از جناح راست و تلاش این تیم برای زدن گل مساوی به سرانجام نرسید.

پایان بازی و برتری سه بر دو استقلال خوزستان