خرید جدید استقلال؛ میلاد یک رویا/ صفر گل صفر پاس گل

خرید جدید استقلال؛ میلاد یک رویا/ صفر گل صفر پاس گل

پایگاه خبری فوتبالی- میلاد زکی‌پور که چندین روز به استقلالی‌شدنش از گوشه و کنار شنیده می‌شد در آستانه گرفتن عکس یادگاری با پیراهن تیمی است که سابقه بازی برایش را دارد.

به گزارش فوتبالی، در فصلی که گذشت یک اتفاق جدید در استقلال افتاد. تیمی که همیشه به خاطر جناح راست و درخشش ستاره‌هایش در این پست معروف بود این بار از چپ درخشید. 

جایی که ابوالفضل جلالی با کمی ارفاق، آقای پاس گل لیگ شد . با این حال اتفاقاتی مانند سربازی جلالی و احتمال جدایی بعضی از بازیکنان باعث شد تا یکی از اولین خریدهای جواد نکونام در این پست باشد.

 پستی که به نظر می‌رسد با توجه به سبک بازی او حسابی برایش کلیدی و مهم است. این جانشین از سپاهان آمد و نام آشنایی برای آبی‌پوشان است؛ میلاد زکی‌پور.

برخلاف این که تصور می‌شود بازیکنی که از تیم هجومی مورایس به استقلال آمده باید آمار بسیار خوبی مانند مدافعان چپ استقلال در این فصل داشته باشد زکی‌پور آمار صفر را به نام خودش ثبت کرده است!

 در تیم مورایس بار هجومی خط دفاع برعهده رامین رضاییان بود و به همین دلیل بقیه مدافعان در حملات تیم شرکت نداشتند با این حال آمار صفر گل و صفر پاس گل برای زکی‌پور کمی عجیب است. 

او تقریبا در هیچ کدام از فاکتورهای بازی نتوانست عملکرد خیلی خوبی داشته باشد و فصلی بسیار متوسط را گذراند.

با این حال این آمار نباید چندان هواداران استقلال را نگران کند. ابوالفضل جلالی هم در فصلی که گذشت به اندازه تمام فصول گذشته درخشید و پاس گل داد.

 سبک بازی جواد نکونام و تکیه برسانتر از جناحین به خصوص جناح چپ موقعیتی طلایی برای هر مدافعی خواهد بود تا بتواند یکی از بهترین آمار فوتبالی‌اش را ثبت کند.

4326