عکس؛ وقتی امباپه قهرمانی رونالدو در یورو را تماشا می‌کرد

عکس؛ وقتی امباپه قهرمانی رونالدو در یورو را تماشا می‌کرد

پایگاه خبری فوتبالی - جمعه پانزدهم تیر ماه قرار است که تیم ملی فرانسه و تیم ملی پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های یورو 2024 از ساعت 22:30 به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه قرار است که در این بازی با هم رو در رو شوند و شاهد یک تقابل جذاب خواهیم بود. رونالدو در یورو 2024 هنوز گلی نزده است و کیلیان امباپه هم در این بازی ها تنها یک گل زده است که آن هم مقابل تیم ملی لهستان از روی نقطه پنالتی بوده است.

رونالدو به همراه تیم ملی پرتغال در رقابت های یورو 2016 موفق شد به قهرمانی برسد و جام را بالای سر ببرد. تیم ملی پرتغال در فینال یورو 2016 توانست تیم ملی فرانسه را شکست بدهد. در آن زمان کیلیان امباپه در تیم ملی بزرگسالان فرانسه حضور نداشت و در رده های سنی پایین تر برای تیم ملی فرانسه بازی می کرد. او قهرمانی تیم ملی پرتغال را مقابل تیم ملی فرانسه، از درون اتاقش در هتل تماشا کرد. در آن زمان او در اردوی تیم امید فرانسه حضور داشت. حالا در یورو 2024 امباپه با پرتغالی ها روبرو می شود و رویای قهرمانی در این تورنمنت را در سر دارد.

1471