فدراسیون ترکیه، محرومیت دو جلسه ای دمیرال را تکذیب کرد

فدراسیون ترکیه، محرومیت دو جلسه ای دمیرال را تکذیب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه َآلمانی بیلد مدعی شده است که مریح دمیرال بازیکن تیم ملی ترکیه به خاطر خوشحالی جنجالی خود در بازی این تیم و اتریش با محرومیتی دو جلسه ای توسط یوفا مواجه می شود و بازی حساس ترکیه و هلند در یک چهارم نهایی یورو را از دست می دهد.

به گزارش فوتبالی، نشریه صباح ترکیه گزارش داده است که فدراسیون فوتبال ترکیه این خبر را تکذیب کرده است و اعلام کرده که دمیرال محروم نشده و حکمی به دست آنها نرسیده است. 

بیلد مدعی شده است که محرومیت دمیرال به زودی اعلام می شود و این بازیکن حق حضور مقابل هلند را نخواهد داشت.  فدراسیون فوتبال ترکیه این خبر را تکذیب کرده و اعلام کرده است که یوفا به آنها تا صبح جمعه وقت داده تا دفاعیه خود را ارائه کنند. 

یوفا فعلا بیانیه ای در این زمینه منتشر نکرده هر چند که تحقیقات آغاز شده است.  دمیرال پس از گل دومش در بازی ترکیه و اتریش، با دستانش علامت گرگ را نشان داد که بدین ترتیب از گروه گرگ های خاکستری حمایت کرد، گروهی که حامیان سیاستمداران راست گرای افراطی هستند و دولت آلمان به شدت با آنها مخالف است.  این گروه، شرکای سیاسی رجب طیب اردوغان محسوب می شوند و گفته می شود که رییس جمهور ترکیه می خواهد شخصا تماشاگر بازی هلند و ترکیه باشد تا حمایتش را از تیم ملی کشورش نشان بدهد. 

4125