خداحافظی احتمالی پدری با ادامه رقابت های یورو ۲۰۲۴

خداحافظی احتمالی پدری با ادامه رقابت های یورو ۲۰۲۴

پایگاه خبری فوتبالی- پدری هافبک تیم ملی اسپانیا در دیدار برابر آلمان دچار آسیب دیدگی شد و به ناچار زمین مسابقه را ترک کرد.

به گزارش فوتبالی، در دیدار دو تیم آلمان و اسپانیا در مرحله ۱/۴ نهایی جام ملت های اروپا پدری هافبک مهم ترکیب تیم ملی اسپانیا خیلی زود زمین بازی را به علت آسیب دیدگی ترک کرد تا هواداران اسپانیا و بارسلونا نسبت به وضعیت این بازیکن نگران باشند. در مورد این بازیکن گفته شده پدری پس از اولین معاینات پزشکی ممکن است دچار رگ به رگ شدگی رباط داخلی جانبی زانوی چپ شده باشد و البته کادرفنی تیم ملی اسپانیا در انتظار آزمایش های بیشتر خواهند ماند.

دقایقی پیش هم خاوی میگل خبرنگار نشریه آاس اسپانیا نوشت پدری باقی دیدارهای تیم ملی اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ را از دست خواهد داد و پیچ خوردگی داخلی جانبی زانوی چپ او قطعی به نظر می رسد. اگر این پیش بینی درست باشد او حداقل 3 هفته از میادین دور خواهد بود و به نظر بخشی از اردوی پیش فصل باشگاه بارسلونا را هم از دست خواهد داد.

برخورد شدید تونی کروس ستاره تیم ملی آلمان با پدری که منجر به مصدومیت و تعویض ستاره اسپانیا با دنی اولمو شد در دقیقه ۷ بازی رخ داد و نکته جالب اینجا است که تونی کروس برای این خطا شدید از داور انگلیسی مسابقه آنتونی تایلر حتی اخطار هم نگرفت.

۱۰۰۹