ادعای رومانو؛ سرمربی اخراجی میلان هدایت الاتحاد را بر عهده گرفت

ادعای رومانو؛ سرمربی اخراجی میلان هدایت الاتحاد را بر عهده گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که استفانو پیولی به عنوان سرمربی باشگاه الاتحاد عربستان انتخاب شده است و این خبر به زودی به طور رسمی از سوی این باشگاه اعلام خواهد شد.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه الاتحاد عربستان از عملکرد مارچلو گایاردو در فصلی که گذشت رضایت نداشته است و تصمیم به برکناری این سرمربی آرژانتینی گرفته است. شخصی که باشگاه الاتحاد او را به جای گایاردو آورده است، استفانو پیولی است. پیولی از هدایت میلان در انتهای فصل 2023/24 برکنار شد. البته او در سال هایی که در میلان کار کرد، توانست این باشگاه را در فصل 2021/22 قهرمان رقابت های سری آ کند و سابقه فتح لیگ ایتالیا را در کارنامه خود داشته باشد.

حالا به نقل از فابریزیو رومانو، استفانو پیولی یک قرارداد سه ساله با باشگاه الاتحاد عربستان به امضا رسانده است و به این ترتیب به زودی به طور رسمی کار خود را در الاتحاد عربستان شروع خواهد کرد.

الاتحادی ها در فصل پیش رو به دنبال قهرمانی در لیگ حرفه ای عربستان سعودی هستند. این تیم بازیکنانی مثل کریم بنزما، انگولو کانته و فابینیو را در اختیار دارد و احتمالا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هم فعالیت هایی خواهد داشت و ستاره های جدیدی را به خدمت خواهد گرفت.

1470