گزارش ویژه/ چرا هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال به بازیکنان پول نمی دهند؟/ آخرین واریزی توسط خطیر پیش از برکناری!

گزارش ویژه/ چرا هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال به بازیکنان پول نمی دهند؟/ آخرین واریزی توسط خطیر پیش از برکناری!

پایگاه خبری فوتبالی- ظاهرا مالک جدید باشگاه استقلال هنوز پولی بابت مطالبات بازیکنان این تیم پرداخت نکرده است و دلیل این کار مشخص نیست. 

به گزارش فوتبالی، در حالی که لیگ بیست و سوم با نایب قهرمانی استقلال به پایان رسید و در حال حاضر تیم‌ها وارد فصل نقل و انتقالات شده‌اند تا خودشان را برای حضور در لیگ بیست و چهارم آماده و تقویت کنند اما باشگاه استقلال مدتی است هیچ پولی به حساب بازیکنان واریز نکرده است.

این در حالی است که پس از واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس انتظار می‌رفت مشکلات و محدودیت‌های مالی این باشگاه حل شود. به خصوص این که مالکان جدید باشگاه استقلال بعد از رسمی شدن مالکیت‌شان در اولین اقدام علی خطیر مدیر عامل سابق این باشگاه را برکنار کردند. 

عجیب اینجاست آخرین پولی که به بازیکنان استقلال پرداخت شده، مربوط به زمانی است که علی خطیر مدیرعامل باشگاه بود و اتفاقا به خاطر همین پرداخت با احمد شهریاری، نماینده هلدینگ‌خلیج فارس در استقلال هم به مشکل خورد! آخرین واریزی یک روز قبل از بازی تراکتور بود که البته به صبح بازی استقلال مقابل تراکتور هم رسید. هلدینگ به علی خطیر پول داد اما پس از واریز پولها شهریاری به خطیر گفت چرا به جای اینکه به بازیکنان پاداش بدهد؟ چنددرصد از طلبهایشان را داد.خطیر گفته بود با عدد بالای 50 میلیارد تومان بهتر است پولی که ماههاست به بازیکنان و کادرفنی داده نشده، به حساب بازیکنان و کادرفنی استقلال واریز شود و همین سبب جر و بحث و در نهایت برکناری خطیر با هماهنگی فرشید سمیعی و افضلی و حیدرزاده شد. 

حالا بیش از دو ماه از آخرین پرداختی باشگاه استقلال به بازیکنان گذشته است اما در این دو ماه هولدینگ هنوز پولی به حساب بازیکنان و اعضای تیم نریخته است. این در حالی است که هواداران استقلال فکر می‌کردند بعد از انتقال مالکیت باشگاه به هولدینگ ثروتمند پتروشیمی خلیج فارس، دیگر خبری از بی‌پولی نخواهد بود.

این خبر در سایت روزنامه خبرورزشی هم تایید شده و این رسانه هم به این نکته اشاره کرده که بازیکنان از هلدینگ و باشگاه شاکی هستند. البته این رسانه یک مساله دیگر هم را یادآوری کرده است. این که 

جواد نکونام ‌در زمان مدیریت علی خطیر تقریبا همیشه از شرایط مالی تیم و پر پرداخت‌ها گلایه داشت اما حالا که با حضور هلدینگ‌ خلیج فارس و بر خلاف انتظارات، شرایط بدتر هم شده ولی فعلا صدای اعتراضی از سوی نکونام و حتی سایر بازیکنان بلند نشده است. 

البته وضعیت هلدینگ خلیج فارس پس از انتخابات ریاست جمهوری، تغییر خواهد کرد و احتمالا با حضور رییس جمهور جدید، باید شاهد تغییرات زیادی در هلدینگ و حتی باشگاه استقلال در همه سطوح مدیریتی و فنی باشیم.

1359