تکذیب یک شایعه توسط مدیر سپاهانی؛ با نکونام مذاکره نکردیم!

تکذیب یک شایعه توسط مدیر سپاهانی؛ با نکونام مذاکره نکردیم!

پایگاه خبری فوتبالی- خبر مذاکره باشگاه سپاهان با جواد نکونام تکذیب شد.

به گزارش فوتبالی، تقریبا یک هفته از روزی که خبر رسید محمد مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان درخواست کرده با این باشگاه قطع همکاری کند می‌گذرد. باشگاه سپاهان همان زمان اعلام کرد که مخالف این استعفا است و تمایل دارد با مورایس به همکاری ادامه بدهد.

اما می‌شود حدس زد که باشگاهی مثل سپاهان هرگز فکر همه جا را خواهد کرد تا غافلگیر نشود. به همین دلیل هم بود که خبر رسید این باشگاه به موازات ادامه مذاکره و مکاتبه با مورایس، با چند گزینه دیگر هم مذاکراتش را شروع کرده است تا در صورتی که مورایس تصمیم قطعی برای جدایی بگیرد به سرعت گزینه جایگزین را معرفی کند.

اما روز پنج شنبه هفته گذشته خبرگزاری ایسنا با انتشار خبری مدعی شد که باشگاه سپاهان با جواد نکونام تماس گرفته است و با او درباره نشستن روی نیمکت این تیم مذاکراتی انجام داده است.

این خبر پس از انتشار با موج گسترده مخالفت هواداران سپاهان در فضای مجازی روبرو شد. چرا که آنها معتقد بودند سبک و فلسفه مربیگری جواد نکونام با فلسفه باشگاه سپاهان اصلا هماهنگ نیست و این همکاری اصلا سرنوشت خوبی نخواهد داشت.

شاید به دلیل همین مخالفت گسترده بود که باشگاه سپاهان خبر مذاکره با نکونام را تکذیب کرد. یکی از مدیران باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با روزنامه خبرورزشی اعلام کرد که سپاهانی‌ها منتظر بازگشت مورایس به اصفهان هستند.

این مدیر ارشد سپاهان در گفت‌وگو با سایت روزنامه خبرورزشی ادعا کرد سپاهان هیچ پیشنهادی به نکونام ارائه نکرده و تنها واسطه‌ای که خود را یکی از نزدیکان نکونام معرفی می‌کرد از طرف او به ما پیشنهاد کرد با نکونام کار کنیم! 

به گفته این مدیر سپاهان، این واسطه اصرار داشت جلسه‌ای با حضور نکونام و مدیران سپاهان برگزار شود ولی اصفهانی‌ها اعلام کردند هیچ تمایلی به همکاری با نکونام ندارند و منتظر بازگشت مورایس هستند!

این مدیر سپاهان حتی گفت: «یارگیری طبق لیست مورایس در حال انجام است و مورایس هم نظارت نامحسوسی روی روند مذاکرات دارد. امیدواریم مورایس به اصفهان برگردد و حداقل یک فصل باقی مانده از قرارداد خود را به عنوان سرمربی روی نیمکت سپاهان سپری کند.»

به این ترتیب مشخص شد که خبر و در واقع شایعه پیشنهاد سپاهان به نکونام درست نبوده و اگر اتفاقی رخ داده  و خبرسازی انجام شده از سوی باشگاه سپاهان نبوده است.

1359