پیام کروس برای آخرین روز قراردادش با رئال مادرید

پیام کروس برای آخرین روز قراردادش با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی  - تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید که از مدتها پیش وداعش با رئال مادرید و فوتبال در پایان یورو 2024 را اعلام کرده بود، امروز به آخرین روز قراردادش به عنوان بازیکن رئال مادرید می رسد.

به گزارش فوتبالی، کروس با پایان امروز بر اساس قانون دیگر بازیکن رئال مادرید محسوب نمی شود چرا که  به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد. بدین ترتیب کروس پس از ده سال بالاخره به صورت رسمی به پایان دوران حضورش در رئال مادرید می رسد.

البته کروس حداقل یک بازی دیگر خواهد داشت. آلمان به یک چهارم نهایی یورو صعود کرده و باید به مصاف برنده بازی گرجستان و اسپانیا برود و کروس قطعا در آن بازی حضور خواهد داشت که البته شاید آن بازی، آخرین بازی دوران فوتبالش باشد مگر آن که میزبان یورو به نیمه نهایی برسد و بدین ترتیب هواداران کروس بتوانند مدت بیشتری را شاهد فوتبال او باشند!

کروس در بازگشت به تیم ملی آلمان، نقش مهمی در احیای این تیم داشته است. او در میانه زمین نمایش خوبی داشته و به یک لیدر برای ژرمن ها تبدیل شده است. تونی در مورد آخرین روز قراردادش با رئال مادرید پیامی منتشر کرد و نوشت:" امروز رسما آخرین روزم به عنوان بازیکن رئال مادرید است. حس عجیبی دارد اما همواره یکی از شما رئالی ها خواهم بود. تا همیشه سپاسگزار."

4125