حمله شدید بازیکن اسبق آلمان به رونالدو به خاطر اشک‌هایش

حمله شدید بازیکن اسبق آلمان به رونالدو به خاطر اشک‌هایش

پایگاه خبری فوتبالی - دیتمار هامان بازیکن اسبق تیم ملی آلمان به رونالدو به خاطر اشک هایش پس از خراب کردن پنالتی مقابل اسلوونی حمله کرد.

به گزارش فوتبالی، هامان در مورد خراب کردن پنالتی گفت:" رونالدو در سن 39 سالگی 120 دقیقه بازی کرد، یک پنالتی خراب کرد و بعد از آن همه انتظار دارند  که بگوییم که "رونالدو به بازیکنی در خدمت تیم تبدیل شده چرا که بیش از هر زمان دیگری به تیم نیاز دارد." من به چنین مزخرفاتی باور ندارم چرا که فکر می کنم که او در بازی با اسلوونی چهره واقعی خود را نشان داد. یک پنالتی را از دست داد و درون زمین گریه کرد و بین دو نیمه وقت اضافه داشت اشک می ریخت و من این تصور را دارم که "همه چیز تقصیر خودش است." ترکیبی با 26 بازیکن، 20 کارمند، 30 تا 40 هزار هوادار قرار نیست که همگی در خدمت یک نفر باشد. شاید این حرفم فرصت طلبانه به نظر برسد اما من طرفدار اسلوونی شده بودم چون رفتار رونالدو شرم آور و خارج از عرف بود. هرگز چنین چیزی ندیده بودم چرا که یک لحظه احساساتت را بروز می دهی و بعدش تمام می شود. در آن لحظه سرمربی باید به او می گفت:" باید از زمین خارج شوی چون در شرایط بازی کردن نیستی."

وی در ادامه حملاتش به رونالدو بیان کرد:"  او پنالتی اول را در ضربات پنالتی زد و ضربه خوبی زد. پنالتی خیلی خوبی بود اما تصور می کنم که همه این کارها را کرد تا بگویند که "رونالدو بازیکنی برای تیم است" اما این یک جنجال بیهوده است. او فقط به خودش فکر می کند. پنالتی را زد و از هواداران عذرخواهی کرد. نیازی به عذرخواهی نبود. در بازی بعدی فیکس خواهد بود اما نمی توانم نتیجه ای جز پیروزی فرانسه را تصور کنم."

4125