جملات دروازه‌بان اسبق آلمان که اسپانیایی‌ها را عصبانی کرد

جملات دروازه‌بان اسبق آلمان که اسپانیایی‌ها را عصبانی کرد

پایگاه خبری فوتبالی -  ینس لمن دروازه بان اسبق تیم ملی آلمان با "ولت تی وی" صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، لمن که در سه جام جهانی و سه یورو با تیم ملی آلمان حضور داشته، مدتها زیر سایه اولیور کان بود. او دوران فوتبالش را در شالکه آغاز کرد و بعد از آن به  میلان رفت و چند سالی هم در دورتموند و آرسنال حضور داشت. 

صحبت های جدید لمن باعث خشم مردم اسپانیا شده است. در حقیقت هر چند که اسپانیا در شروع یورو نمایش خوبی داشته و چهار پیروزی متوالی کسب کرده اما به نظر می رسد که لمن نگران این تیم نیست.

آلمان و اسپانیا باید جمعه بازی حساسی را در یک چهارم نهایی یورو داشته باشند. اخیرا کیمیش گفته که هنوز نمی داند که آلمان جمعه با چه سیستمی بازی می کند که لمن در این باره گفت :" این شرایط باید کمی آزاردهنده باشد. وقتی جمعه بازی داری، باید حداقل در روز دوشنبه بدانی که قرار است با چه سیستمی بازی کنی." 

دروازه بان اسبق تیم ملی آلمان در مورد اسپانیا گفت:" آنها یک تیم کوچک و بی تجربه هستند. اساسا می توان گفت که تیم جوانان هستند." 

اسپانیا و آلمان دو تیمی هستند که عملکرد خوبی تا یک هشتم نهایی یورو داشته اند و خیلی ها تصور می کنند که این دو تیم شانس زیادی برای قهرمانی یورو داشته باشند. برنده بازی اسپانیا و آلمان به مصاف برنده بازی پرتغال و فرانسه در نیمه نهایی می رود.

4125