عکس؛ ماسک جدیدی که امباپه استفاده می‌کند

عکس؛ ماسک جدیدی که امباپه استفاده می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کیلیان امباپه ماسک محافظ صورت خود را عوض کرده است و به این ترتیب با ظاهری جدید در تمرینات تیم ملی فرانسه حضور پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی فرانسه دوشنبه یازدهم تیر ماه قرار است که در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2024 به مصاف تیم ملی بلژیک برود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. کیلیان امباپه بدون تردید ستاره اصلی فرانسوی ها در این رقابت ها است. امباپه در بازی اول فرانسه در یورو 2024 مقابل تیم ملی اتریش در برخورد با دانسو دچار شکستگی از ناحیه بینی شد و پس از آن مجبور شد که با ماسک محافظ به کار خود ادامه بدهد. امباپه در ابتدا از یک ماسک با پرچم فرانسه در تمرینات حضور پیدا کرد اما طبق قوانین فیفا او نمی تواند از ماسک رنگی در طول بازی ها استفاده کند.

کیلیان امباپه در بازی فرانسه مقابل لهستان از یک ماسک مشکی استفاده کرد و در آن بازی هم موفق شد از روی نقطه پنالتی گلزنی کند. حالا به نظر می رسد که مدل ماسک کیلیان امباپه تغییر کرده است و او با یک ماسک جدید در بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی بلژیک حضور پیدا خواهد کرد.

به نظر می رسد که امباپه با ماسک قبلی خود راحت نبوده است چرا که او پس از گلزنی مقابل لهستان، برای خوشحالی گل این ماسک را در آورد.

1470