قلعه‌نویی: وظیفه ماست با بازی‌ها و نتایج خوب دل ملت ایران را شاد کنیم

قلعه‌نویی: وظیفه ماست با بازی‌ها و نتایج خوب دل ملت ایران را شاد کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فوتبال در دنیا و آسیا خیلی به هم نزدیک شده و نتایجی که در جام ملت‌های اروپا رقم خورد، نشان می‌دهد دولت‌ها روی فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، امیر قلعه‌نویی، پس از قرعه کشی دور سوم انتخابی جام جهانی 2026 و قرار گرفتن ایران در گروه A با قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره شمالی؛ اظهار داشت: با این قرعه‌کشی در گروه A افتادیم. فوتبال در دنیا و آسیا خیلی به هم نزدیک شده و نتایجی که در جام ملت‌های اروپا رقم خورد، نشان می‌دهد دولت‌ها روی فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی افزود: قطر، قهرمان 2 دوره قبل جام ملت‌ها است و سرمایه‌گذاری خوبی کرده. لیگ خیلی معتبری هم دارد. ازبکستان هم با نتایجی که در تیم‌های پایه و بزرگسالانش به دست آورده، نشان داده رو به پیشرفت است. امارات هم به تازگی سرمایه‌گذاری می‌کند. تیم بسیار خوبی است که در جام ملت‌های آسیا هم با آن بازی کردیم.

سرمربی تیم ملی اضافه کرد: به هر حال ما هم ایران هستیم و با توجه به نتایج سال گذشته که سبب شد در سید یک قرار بگیریم، قطعا به عنوان یکی از 2 تیم اول صعود می‌کنیم. وظیفه ما است با بازی‌ها و نتایج خوب، دل ملت ایران را شاد کنیم.

1999