عکس؛ تمرکز کردن مهاجم رئال مادرید در زمان خواندن سرود برزیل

عکس؛ تمرکز کردن مهاجم رئال مادرید در زمان خواندن سرود برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - اندریک شب گذشته در بازی برزیل و کاستاریکا به عنوان ذخیره وینیسیوس به میدان رفت و به دومین بازیکن جوان تاریخ برزیل در کوپا آمریکا تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، اندریک در دقیقه 71 بازی برزیل و کاستاریکا به جای وینیسیوس وارد زمین شد. شماره هفت رئال مادرید، نمایش جالبی را نداشت و در نهایت از زمین تعویض شد. اندریک در حالی اولین بازی خود را در کوپا آمریکا داشت که 17 سال و 339 روز سن داشت و با شکستن رکورد پله به دومین بازیکن جوان تاریخ برزیل در کوپا آمریکا تبدیل شد که البته نتوانست رکورد فورتس را بشکند که در سال 1919 با 17 سال و 251 روز سن به جوان ترین بازیکن تاریخ برزیل در این تورنمنت تبدیل شد و پس از 105 سال همچنان رکوردش برقرار است. 

اندریک که در سه بازی ملی اولش سه گل زده بود، در دو بازی اخیر نتوانسته گل بزند و روندش متوقف شده است. این بازیکن نتوانست ناجی برزیل شود تا سلسائو تساوی ناامیدکننده ای را در مقابل کاستاریکا داشته باشد و نتواند انتظارات هوادارانش را برآورده کند.

تصاویری که از اندریک پیش از شروع بازی منتشر شده، نشان می دهد که این بازیکن با احساسات زیادی در حال خواندن سرود تیم ملی برزیل است.  اندریک پس از کوپا آمریکا و با تکمیل هجده سالگی خود می تواند به رئال مادرید ملحق شود.

4125