رکورد تاریخی مهاجم آینده رئال مادرید در تیم ملی برزیل

رکورد تاریخی مهاجم آینده رئال مادرید در تیم ملی برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - اندریک مهاجم برزیلی پالمیراس برای انتقال به رئال مادرید در تابستان آینده به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، اندریک در تابستان بعدی و در زمانی که 18 ساله شود، می تواند به رئال مادرید ملحق شود. رئال مادرید پیش از این تجربه خریدهای موفقی نظیر رودریگو گوئس و وینیسیوس جونیور از فوتبال برزیل را داشته و حالا رئالی ها تصمیم گرفته اند که برای خرید اندریک حسابی دست به جیب شوند. رئالی ها برای جذب این بازیکن 25+35 میلیون یورو پرداخته اند و حساب ویژه ای روی او باز کرده اند.

اندریک در روزهای اخیر در ترکیب پالمیراس خوش درخشیده است. این بازیکن در بازی پالمیراس و بوتافوگو دبل کرد که دو گل انفرادی زیبا به ثمر رساند و در مقابل پارانائنزه نیز گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند و بدین ترتیب پالمیراس به تلاش برای کسب صدرنشینی لیگ برزیل ادامه داد. اندریک حالا با 17 سال و شش ماه سن این فرصت را پیدا کرده که در لیست تیم ملی برزیل قرار بگیرد. از زمانی که رونالدو نازاریو در سال 1993 در لیست سلسائو قرار گرفت، اندریک جوان ترین بازیکنی است که شانس حضور در تیم ملی برزیل را به دست می آورد. 

دو بازی آینده تیم ملی برزیل در مقابل کلمبیا و آرژانتین خواهد بود و باید دید که ایا دینز به اندریک این فرصت را می دهد تا در تیم ملی برزیل اولین حضورش را تجربه کند یا نه.

4125