بازیکن 17 ساله رئال مادرید که سه گل در سه بازی اخیر برزیل زده است

بازیکن 17 ساله رئال مادرید که سه گل در سه بازی اخیر برزیل زده است

پایگاه خبری فوتبالی - اندریک بازیکن هفده ساله رئال مادرید نشان داده است که یک استعداد نو ظهور در دنیای فوتبال است و می تواند در آینده تبدیل به یک ستاره شود و باید دید که شرایط برای او به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، اندریک در هر سه بازی اخیر تیم ملی برزیل موفق به گلزنی شده است و عملکرد درخشانی داشته است. تیم ملی برزیل اخیرا به مصاف تیم ملی مکزیک رفت و در این بازی دوستانه موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد. در این بازی اندریک در دقیقه 96 روی سانتر وینیسیوس جونیور موفق شد دروازه تیم ملی مکزیک را باز کند.

در بازی دوستانه دیگری که تیم ملی برزیل به مصاف تیم ملی اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رفته بود هم اندریک موفق شد برای تیم ملی برزیل گلزنی کند. آن بازی با نتیجه تساوی سه بر سه به پایان رسید.

برزیل پیش از آن هم در ورزشگاه ومبلی به مصاف تیم ملی انگلیس رفت و موفق شد در آن بازی دوستانه با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. در آن بازی هم اندریک موفق شد تک گل تیم ملی برزیل را به ثمر برساند.

باید در نظر داشت که اندریک در حال حاضر 17 سال سن دارد. در سال 2028 و وقتی که کیلیان امباپه تقریبا 30 ساله می شود، اندریک تازه وارد 22 سالگی خود می شود.

1470